AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Har en fast frisør som er helt sykt flink. Jeg virkelig elsker det denne personen får til med håret mitt. Prisen er også ok, så ingenting å si på det. Det har tatt meg mange år å finne en så dyktig frisør. MEN, personen er veldig irriterende og snakker hele tiden. Hen har ganske gebrokken aksent, så jeg forstår ca. 80% av det hen sier, men resten må jeg gjette meg til. Så konsentrasjonen må være på topp hele tiden. Samtaleemnene er ganske så slitsomme også. Her er det ingen small talk. Temaene pensles igjen og igjen inn på betente temaer som hans egen psykiske helse (trodde det var frisøren som skulle være psykologen jeg ) innvandringspolitikk, skattesnyting, religion etc. Jeg er der i 3 timer hver gang, og jeg er helt mentalt utladet hver gang. Anonymkode: db992...496
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Skal du bruke hen, så les gjennom teksten før du poster Anonymkode: 44728...4db 7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 Bare si neste gang at du er litt sliten og vil slappe av og bare nyte litt egenpleie. Sett deg med ett blad eller med øynene litt lukket. Om vedkommende forsetter å skravle, så er det bare å si "hæ?" Eller "Jeg fikk ikke med meg hva du sa", så kanskje tar han hintet. Anonymkode: 9b42a...43f
Stortroll Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Eventuelt: "Beklager, men jeg er ikke i det pratsomme humøret idag, ønsker stillhet." Enkelt og greit. Blir han furten av det, da kan du heller vurdere å bytte frisør. Hvorfor er folk så redde for å være direkte på så enkle saker for tiden? 🤔
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare si neste gang at du er litt sliten og vil slappe av og bare nyte litt egenpleie. Sett deg med ett blad eller med øynene litt lukket. Om vedkommende forsetter å skravle, så er det bare å si "hæ?" Eller "Jeg fikk ikke med meg hva du sa", så kanskje tar han hintet. Anonymkode: 9b42a...43f Har prøvd det, men personen har munndiare, og snakker på like vel. ts Anonymkode: db992...496
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #6 Skrevet 19. mars 2018 Sitt der, smil og nikk. Da forstår hen at hen prater til seg selv Anonymkode: c892b...f31
Gjest GulSol Skrevet 19. mars 2018 #7 Skrevet 19. mars 2018 Les bok eller lytt til lydbok når det lar seg gjøre.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #8 Skrevet 19. mars 2018 Hadde bare jatta med og lyttet med halvt øre. Man trenger ikke ta alt til seg. Uprofesjonelt av frisøren men er hen kjempedyktig med håret hadde jeg latt det passere. Du får jo vurdere om du orker det. Anonymkode: df534...78a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå