AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Jeg har vært i kontakt med arbeidsgiver angående en mastergrad jeg ønsker å ta. Fikk beskjed om at jeg kunne få permisjon med stipend. Hva går dette ut på? Anonymkode: e13d2...ac0
FrodeF Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært i kontakt med arbeidsgiver angående en mastergrad jeg ønsker å ta. Fikk beskjed om at jeg kunne få permisjon med stipend. Hva går dette ut på? Anonymkode: e13d2...ac0 Det synes jeg du skal spørre arbeidsgiver om... Det er ikke så lett for noen her å svar på hva DIN arbeidsgiver legger i dette........... 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 Spør arbeidsgiveren din. De mener nok at du får stipend av lånekassen Anonymkode: 0a3ec...eb2
straamann Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør arbeidsgiveren din. De mener nok at du får stipend av lånekassen Anonymkode: 0a3ec...eb2 Hvis arbeidgiver gir deg permisjon og betaler deg for å ta master, er du ekstremt heldig. Men det skjer jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå