Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke spise sjokolade, i noen former. Ikke engang de uten spor av nøtter eller uten melk. Ikke hvit sjokolade heller. 

Hadde sjokolade vært det eneste i hele verden jeg ikke kunne spise, hadde jeg klart meg fint. Men siden det er det beste jeg vet å spise, og alltid har vært det, og siden det kun havner på toppen av fjellet av matvarer jeg ikke kan spise så er det faktisk en sorg for meg.

Jeg kan ikke engang spise brød! Jeg kan ikke drikke juice eller kaffe. Kan ikke spise gulrøtter. Kan ikke kjøpe meg et rundstykke på en café. Jeg kan ikke ha påskeegg for tåler ikke godteri. Ikke frukt. Ikke bær. Jeg kan ikke spise desserter på julaften. Jeg kan ikke nyte en is på varme sommerdager. Jeg kan ikke spise pizza eller pølser. Du skjønner sikkert hvor dette bærer hen. 

Så, når jeg skal handle poteter i butikken så ser jeg reklame for godteri OVERALT. 4 sjokolader for 100 kr! Driter vel jeg i! Hvorfor tar ingen hensyn til de som ikke kan spise sjokolade? 

Og jeg holder kjeft om det, bortsett fra i denne tråden akkurat nå. Og nå kommer twisten: Jeg føler meg krenket, absolutt. Jeg føler meg lei meg og at ingen tar hensyn. Men hvorfor skal vi la oss krenkes så lett? Hvorfor skal vi kalle alt trakassering? En mann kommer borti rumpa til en dame ved uhell og risikerer å omtrent bli kaldt voldtektsmann. Så ille er det. Alle de teite sakene i avisene om folk som er krenket, og vil at hele verden skal vite om det. Er så dritt lei! 

Slutt å oppføre dere som snøfnugg.

Anonymkode: 5bb9f...c44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter sukkeravgiften kom er du ikke alene om å føle deg sjokolade-krenka. Sjokolade er det beste jeg vet, men jeg er ikke villig til å betale prisen lenger. 

Anonymkode: 6e0fa...5b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Twist. Nam! :strix:

Anonymkode: c6f42...29d

• Liker 4
Skrevet

Er det en grunn til at du ikke kan spise det?:huh: :O Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?:sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kangarawr skrev:

Er det en grunn til at du ikke kan spise det?:huh: :O Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?:sprettoy:

Er nok allergi. 

Anonymkode: 7f34b...635

AnonymBruker
Skrevet

Driter du på deg eller får du utslett? Noe annet?

Anonymkode: 4a581...9e6

AnonymBruker
Skrevet

Ts, som multi-allergiker og sjokoladeelsker har du min sympati. Vet du at det finnes allergivennlige sjokolader også, uten melk f.eks. Kanskje det er noen du kan spise? Eller lage sjokolade hjemme, det går også an.

Selv blir jeg krenket av slankekurer og tusen råd og tips om å gå ned i vekt, siden jeg i perioder med sykdom blir ganske tynn.

Anonymkode: 6a9be...b45

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er nok å legge inn en søknad hit:

http://vredens-gnag.no/ledige-stillinger-norsk-krenketilsyn/

Det å bli krenket av at noen blir krenket er også å være et snøfnugg. Tenk gjennom det. Opplev ironiens åpenbaring. Ta livet mindre seriøst.

Anonymkode: 64506...994

Jeg blir ikke krenket av at andre blir krenket :rolleyes: Jeg blir irritert. 

Det er en vesentlig forskjell der altså.

AnonymBruker
Skrevet

Etter sukkeravgiften kom er du ikke alene om å føle deg sjokolade-krenka. Sjokolade er det beste jeg vet, men jeg er ikke villig til å betale prisen lenger. 

Anonymkode: 6e0fa...5b3

Hadde lett betalt 1000 kr/kiloen hvis jeg kunne spist sjokolade :fnise:#desperat

Twist. Nam! :strix:

Anonymkode: c6f42...29d

Enig!

10 timer siden, Kangarawr skrev:

allergi

Er nok allergi. 

Anonymkode: 7f34b...635

ja, riktig. 

Driter du på deg eller får du utslett? Noe annet?

Anonymkode: 4a581...9e6

Jeg hovner opp i hele kroppen, ramler sammen på gulvet og mister taleevnen. Og får store smerter i hele kroppen pga hevelsene. Hadde jeg fått magesjau hadde jeg garantert spist sjokolade, det er jo en bagatell.. 

Ts, som multi-allergiker og sjokoladeelsker har du min sympati. Vet du at det finnes allergivennlige sjokolader også, uten melk f.eks. Kanskje det er noen du kan spise? Eller lage sjokolade hjemme, det går også an.

Selv blir jeg krenket av slankekurer og tusen råd og tips om å gå ned i vekt, siden jeg i perioder med sykdom blir ganske tynn.

Anonymkode: 6a9be...b45

Kan ikke spise dem da det er sjokoladen i seg selv jeg ikke tåler. Kan heller ikke drikke kakao. 

Skjønner du føler deg krenket av tips om å slanke seg når du sliter med å veie for lite - akkurat den skjønner jeg faktisk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...