Gå til innhold

Syltynt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå så jeg de..lenger nede der.

Hallo?! Hvem bryr seg, de var jo ikke pene noen av dem.

De har dessuten slanket seg feil: ribbein skal ikke stikke ut på den måten :roll:

Smårips var de.

:)

Søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt sprø jeg av folk som 'rakker ned' på tynne jenter. Greit nok, det finnes mange som har spiseforstyrrelser. Men det er mange som antar at siden en jente er tynn, må det være fordi hun spiser for lite. Selv er jeg 176 høy og veier 55 kilo. Spiser som en gal gjør jeg, men har en helt syk forbrenning. Uansett hvor mye jeg spiser er jeg skrubbsulten to timer etterpå.

Til jul tok jeg av meg 2-3 kilo..

Jeg er sikker på at dersom disse jentene hadde vært kraftige, så hadde ingen nevnt det med et ord. Det er fordi folk tror de har rett til å rakke ned på tynne jenter, mens det ikke er pent å snakke 'stygt' om de som er rundere i formene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Blir litt sprø jeg av folk som 'rakker ned' på tynne jenter. Greit nok, det finnes mange som har spiseforstyrrelser. Men det er mange som antar at siden en jente er tynn, må det være fordi hun spiser for lite. Selv er jeg 176 høy og veier 55 kilo. Spiser som en gal gjør jeg, men har en helt syk forbrenning. Uansett hvor mye jeg spiser er jeg skrubbsulten to timer etterpå.  

Til jul tok jeg av meg 2-3 kilo..

Jeg er sikker på at dersom disse jentene hadde vært kraftige, så hadde ingen nevnt det med et ord. Det er fordi folk tror de har rett til å rakke ned på tynne jenter, mens det ikke er pent å snakke 'stygt' om de som er rundere i formene.

Jo da, det hadde vi. jeg rakket ned på hun første norske i bikini på 22 år. Hun var lubben, skrev jeg over her et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som det er så veldig mye bedre da! Hva med å ikke rakke ned på noen i det hele tatt, hva synes dere om det? Eller MÅ diskusjon være parallelt med drittprat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...