Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg pleier ikke å komentere kropper som jeg ser i media.. Men jeg så bildene her, og fikk ikke lest artikkelen en gang, fordi jeg ble så overrasket over hvor tynne modellene er. I alle fall på noen av bildene ser en det tydelig. Jeg synes det er trist. Dette er ikke å hakke på tynne folk, men jeg synes dette var altfor tynt. Særlig to av bildene var ille... http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/02/.../12/423148.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #2 Del Skrevet 17. februar 2005 Det er vel ikke noe nytt at modeller veldig ofte er radmagre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 17. februar 2005 #3 Del Skrevet 17. februar 2005 Det ER alt for tynt, og heller ikke pent. Sikter spesielt til det ene bildet, hvor ribbeina stikker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 17. februar 2005 #4 Del Skrevet 17. februar 2005 Oh my .... :o De så for det første SINNSYKT radmagre ut... og for det andre så det ut som det lille av kroppsmasse som var igjen var rent fett. Makan til utrente blyantdamer! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #5 Del Skrevet 17. februar 2005 de er jo ikke akkurat modeller heller da. men hun ene er jo syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 18. februar 2005 #6 Del Skrevet 18. februar 2005 men hun ene er jo syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 18. februar 2005 #7 Del Skrevet 18. februar 2005 Og hun som vant hele sulamitten har faktisk litt kjøtt på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 18. februar 2005 #8 Del Skrevet 18. februar 2005 jeg la også merke til to av bildene, der ribbena sto veldig ut! Trodde ikke de tok inn slike modeller til disse konkurransene, de skal jo være sunne forbilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 18. februar 2005 #9 Del Skrevet 18. februar 2005 Skal modeller være sunne forbilder ? I teorien kanskje... men i praksis er det selvsagt ikke en f.eks flatbrysta jente på 70kg som vinner en slik konkuranse. (desverre) Tror man må ligne mer på en barbie enn på en gjennomsnittskvinne for å vinne slike ting. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 18. februar 2005 #10 Del Skrevet 18. februar 2005 Fy F.... Det ene bildet var skremmende ekkelt!! Ja, jeg er tynn selv(168/50) og har en BMI på 17 (Må si til mitt forsvar at jeg spiser normalt, men har en sinnsyk forbrenning), men hun der som skifta på do må ha en BMI på 13 eller noe! Synes det er bra at hun som vant faktisk hadde fine former.. Eller, i det hele tatt hadde former... Hun var fin hun! Sånne vil jeg og ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. februar 2005 #11 Del Skrevet 18. februar 2005 Ble dårlig av å se på de bildene der altså.. De har ingenting i en konkuranse å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 18. februar 2005 #12 Del Skrevet 18. februar 2005 men hun ene er jo syk. Det vet vi vel ingenting om? Det finnes jenter som er naturlig (så) tynne, og hun står jo også og strekker seg. Jeg blir litt irritert når man antar at veldig tynne jenter, MÅ ha en spiseforstyrrelse. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #13 Del Skrevet 18. februar 2005 Du ser jo forskjell på de som har en spiseforstyrrelse, og er naturlig tynne, du ser det på hele trekket på personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #14 Del Skrevet 18. februar 2005 Du ser jo forskjell på de som har en spiseforstyrrelse, og er naturlig tynne, du ser det på hele trekket på personen. Nei, det gjør man ikke. Folk bare ANTAR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 19. februar 2005 #15 Del Skrevet 19. februar 2005 også noen av disse veldig tynne jentene som sier: jeg prøver å legge på meg, jeg spiser kjempe masse og hele tiden så spiser de veldig lite å nesten aldri.... kjenner noen sånne.... så er ikke alle, av de som er så tynne som er det så naturlig som de påstår. __________ Misser er ikke det samme som modeller. (Ser litt på den amrikanse top modell greia med Tyra :oops: hu nevnte en gang at disse supermodellene ikke vil bli sammenlignet med missene. Men ser ut som en and ....) Misser skal liksom være forbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 19. februar 2005 #16 Del Skrevet 19. februar 2005 Men de aller tynneste er faktisk sjelden de som går videre i sånne konkuranser. I de innledene rundene til supermodellen sendte Tyra noen hjem fordi de var for tynne, så helt gal er verden heldigvis ikke blitt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 19. februar 2005 #17 Del Skrevet 19. februar 2005 Nei, det gjør man ikke. Folk bare ANTAR. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #18 Del Skrevet 20. februar 2005 Unnskyld meg, men så vi på det samme bildet? Jeg så en eller annen Anette (22) som viste bikinimoter på en scene..og hun var da langt i fra radmager? ! :o Bildet viser da både lår opg mage så det monner. Radmager? Tror nok ikke vi skal se på de norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #19 Del Skrevet 20. februar 2005 Unnskyld meg, men så vi på det samme bildet? Nope, du må bla lengre ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #20 Del Skrevet 20. februar 2005 Nå så jeg de..lenger nede der. Hallo?! Hvem bryr seg, de var jo ikke pene noen av dem. De har dessuten slanket seg feil: ribbein skal ikke stikke ut på den måten Smårips var de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå