Gå til innhold

Trampoline med justerbare ben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det?

Vi har en liten tomt og ikke plass til trampoline på plenen, men har et forholdvis stort, asfaltert område der det er plass. Jeg ser at alle anbefaler mykt, flatt underlag for trampoline, men finnes det virkelig ingen med justerbare ben? Kanskje med litt fjøring i bena også? Vi skal selvfølgelig ha sikkerhetsnett på trampolinen og vi tenkte å se om vi får tak i noe slags underlag som kan plasseres under åpningen i nettet i tillegg. Problemet er at asfalten ikke er helt flat, men har litt fall inn mot en kum.

Anonymkode: 24719...6d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det?

Vi har en liten tomt og ikke plass til trampoline på plenen, men har et forholdvis stort, asfaltert område der det er plass. Jeg ser at alle anbefaler mykt, flatt underlag for trampoline, men finnes det virkelig ingen med justerbare ben? Kanskje med litt fjøring i bena også? Vi skal selvfølgelig ha sikkerhetsnett på trampolinen og vi tenkte å se om vi får tak i noe slags underlag som kan plasseres under åpningen i nettet i tillegg. Problemet er at asfalten ikke er helt flat, men har litt fall inn mot en kum.

Om det finnes vet jeg ikke, men mange graver ned trampolinen slik at den står på samme dybde med duken som grunden rundt. Sikkerhetsnett må du jo uansett ha.

Anonymkode: 4474a...1b2

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det finnes vet jeg ikke, men mange graver ned trampolinen slik at den står på samme dybde med duken som grunden rundt. Sikkerhetsnett må du jo uansett ha.

Anonymkode: 4474a...1b2

Ja, men underlaget er asfalt. Vil ikke grave bort noe der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...