Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk i velværeforumet, så vil du finne ca 19000 tråder som handler om Lookfantastic.

Forøvrig anbefales siden på det varmeste, framfor alt pga rask levering! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

hei

hjelp..

bestilte akkurat for 250 kr her.. Da blir det jo toll på ..

søren.. eller? :roll:

Skrevet

De bruker å skrive ned verdien slik at du slipper toll.

Skrevet
hei

hjelp..

bestilte akkurat for 250 kr her.. Da blir det jo toll på ..

søren.. eller? :roll:

Få høre hvordan det går da, om de skriver ned verdien eller ikke....! :wink:

Skrevet

Få høre hvordan det går da, om de skriver ned verdien eller ikke....! :wink:

Dina: Jeg har handlet der jevnlig i snart to år, og aldri blitt stoppet i tollen. :wink:

Skrevet

Det var jo supert å høre da! :) Hva pleier du å handle der?

Skrevet

Dermalogica hudkrem, hårkurer fra Redken og Joico, shampoo og balsam stort sett fra Redken og Joico det også. Har også bestilt diverse stylingprodukter fra Redken og Tigi.

Til og med kjøpt endel julegaver der. Veldig fornøyd med dem, pakkene kommer som oftest i løpet av noen få dager.

Skrevet
:ler: tror de er litt usikre på tollgrensa, de skriver tilogmed ned verdien på pakker under 200 kr :P
Skrevet

Jepp, men sist jeg handlet der skrev de ikke ned. Var riktignok under 200 NOK, men før har de alltid skrevet ned prisen uansett.

Skrevet

Jeg elsker LF! Helt fantastisk butikk. Jeg kjøpte også en del julegaver der.

Skrevet

Skriver de ned prisen automatisk, eller må man be om det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Lookfantastic.com må være den nettsiden om er mest omtalt her på Kvinneguiden. Kan ikke si annet enn at det er et genialt foretak for Norge som er et land med skyhøye kosmetikkavgifter.

Handlet der for første gang i 2002, har bestilt store forsendelser på over 1500 kroner og har aldri blitt stoppet i tollen.

Super kundeservice, en gang sendte de meg feil produkt og som gave fikk jeg er diger flaske med yndlings-bodylotionen min fra Dermalogica, en flaske som i Norge koster nesten 600 kroner.

Skrevet

*Saeria låne samboers kredittkort og bestille dermalogica sett hun har lyst å prøve* Samboer har sagt at det er ok. ;)

Så også at de fører de produktene jeg bruker til håret mitt. Blir nok til at jeg kommer til å handle en del her, ja. :D

Skrevet

Som du sikkert skjønner så skal det mye til før du får en KG'er til å snakke stygt om LF :wink:

Skrevet
Som du sikkert skjønner så skal det mye til før du får en KG'er til å snakke stygt om LF :wink:

:ler: Ja, det skjønner jeg. Har bestillt, på samboers kredittkort med hans velsignelse, en skin kit hvor jeg kan prøve ut en serie. Så nå kommer antibac skinwash, oil control lotion, multi-active toner, medicated clearing gel og anti bac cooling masque i posten om litt.

Gleder meg til det. :)

Satt og sikla på mye annet der i går, men jeg må nok vente til jeg har råd. :wink:

Skrevet

Man må ha en porsjon selvbeherskelse ja... veeeldig enkel måte å handle på :-?

Skrevet
Man må ha en porsjon selvbeherskelse ja... veeeldig enkel måte å handle på :-?

Det er det. Har dessuten en samboer som sier at jeg kan være så forfengelig som jeg ønsker, (har aldri vært spesielt forfengelig før, men har begynt å bli mye mer bevisst på å ta vare på meg selv og å se bra ut) så er fristelsen bare større. :oops:

Vet hvertfall hvor jeg skal handle alle hårproduktene mine i fremtiden.

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Saeria;

Hvordan fungerte det kit'et du bestilte? Fornøyd? :)

Skrevet

Det gikk fint!

Den clearing gelen var litt sterk for meg, og så tror jeg at jeg skal teste ut dermal clay cleanseren før jeg bestemmer meg for hvilke produkter jeg vil ha. Oil control lotionen var super! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...