linky Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 jeg har begynt å se etter en gjestebok til bryllupet der gjestene kan skrive hilsner og lykkeønskninger til oss. vi skal ikke ha bilder i denne boka, men problemet er at jeg finner ingen passende bok til dette. var på en bokhandler i går og fant ei kjempefin bok, men den var alt for stooor. trenger liksom bare ei lita bok, skal jo bare være hilsner som sagt. det er ikke lett. hvordan gjør dere det? trenger sårt noen råd...noen erfaringer?, eller noen som har bilde av si gjestebok så jeg kunne fått sett? eller kanskje dere har andre gode ideer? håper på svar...
Miori Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Har du kikket på notabene eller binders? jeg har sett små søte album/ notisbøker der i alle farger og mønstre.. Kommer litt ann på hva du er ute etter? Hvis ikke kan du jo designe en selv, og få et trykkeri ol. til å sette det sammen for deg? Det vurderer vi, for å få alle detaljene til bryllupet likt
Gjest Principessa Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Har du kikket på notabene eller binders? jeg har sett små søte album/ notisbøker der i alle farger og mønstre.. Kommer litt ann på hva du er ute etter? Hvis ikke kan du jo designe en selv, og få et trykkeri ol. til å sette det sammen for deg? Det vurderer vi, for å få alle detaljene til bryllupet likt god idé :-)
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Eller du kan bestille gjestebok her
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Har ikke bestilt enda, men ser at det er flere flotte gjestebøker til ca 20 pund. Dyrt er jo relativt. Jeg synes ikke det er så ille med tanke på at det er en bok jeg vil dra frem og lese i i mange år fremover. Vil gjerne at den skal se fin ut også.
Miori Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 Nå fikk jeg jo enda flere ideer!! Andre steder de selger gjestebøker? Om det blir sånn at vi IKKE lager den selv, hvilket jeg håper vi gjør...
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. februar 2005 #8 Skrevet 17. februar 2005 Jeg vet ikke om andre steder. Lage selv høres jo utrolig flott ut! Og sikkert mye billigere!
Miori Skrevet 17. februar 2005 #9 Skrevet 17. februar 2005 Vet ikke hvor mye trykkeriet skal ha for å sette sammen gjestebok, siden vi får gjort det gratis pga familieforhold. Gjesteboken skal forresten være lik albumet til bildene, for det skal jeg også ordne selv. men tviler på at det koster over 200 for å få satt gjesteboken sammen...
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 17. februar 2005 #10 Skrevet 17. februar 2005 Da skjønner jeg at du sparer en del men for oss andre : Den linken jeg la ut tidligere: Der selger de også album som hører til + oppbevaringsbokser til smådill fra bryllupet. Masse fint der
Miori Skrevet 17. februar 2005 #11 Skrevet 17. februar 2005 Kan jo kikke der for å få ideer da i alle fall. :-)
rutti Skrevet 17. februar 2005 #12 Skrevet 17. februar 2005 på åhlens har de små svarte og hvite gestebøker til 50 eller 100 kroner
linky Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2005 tusen takk for supergode tips og god hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå