AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Har gjennom livet klart å rote det litt til.... har 1 getmail.no og 2 gmail.com.... og nå er det bare rot.... hvordan samle disse til en e-post? Er skikkelig dårlig på dette..... Anonymkode: cc3fc...836
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Bestem deg for en av Gmail-kontoene og legg inn de andre under Settings / Accounts and Import / Check mail from other accounts på Gmail-nettsiden. Vet ikke hva valgene heter hvis du bruker norsk. Anonymkode: 98ba9...81e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestem deg for en av Gmail-kontoene og legg inn de andre under Settings / Accounts and Import / Check mail from other accounts på Gmail-nettsiden. Vet ikke hva valgene heter hvis du bruker norsk. Anonymkode: 98ba9...81e Jeg er ikke ts, men har et spørsmål. (Uten å mene å kuppe tråden.) Når du gjør det du her gjør, vil da bare gamle lagrede eposter bil overflyttet? Jeg har en epost (outlookkonto) der det renner inn med spam jeg ikke får stoppet. Men jeg har flere eposter der jeg vil bevare uten å få spamen med. Har noen løsning på denne problematikken? Anonymkode: 9a70d...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå