AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Hei! Jeg tror jeg er blitt test gal, jeg skal ha mensen om to dager, å alle g testene jeg har tatt har det ikke vært antydning til strek eller noe men ser jeg syner eller er det to streker her?? Anonymkode: 5d767...2b3
byonette Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg tror jeg er blitt test gal, jeg skal ha mensen om to dager, å alle g testene jeg har tatt har det ikke vært antydning til strek eller noe men ser jeg syner eller er det to streker her?? Anonymkode: 5d767...2b3 jeg kan skimte noooe, veeeldig svakt! når skal du ha mensen?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 35 minutter siden, byonette skrev: jeg kan skimte noooe, veeeldig svakt! når skal du ha mensen? Sååå bra at det ikke bare er meg😃😃! Egentlig om to dager Anonymkode: 5d767...2b3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 21 minutter siden, happiest skrev: Hvor på pinnen er det du ser strek nr 2? Anonymkode: 5d767...2b3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #7 Skrevet 19. mars 2018 1 minutt siden, MadameDeRosa skrev: Ja. En strek der Takk for svar! 😃😱 tørr ikke tro på det før jeg tar en digital i morgen 🙊 Anonymkode: 5d767...2b3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #8 Skrevet 19. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg tror jeg er blitt test gal, jeg skal ha mensen om to dager, å alle g testene jeg har tatt har det ikke vært antydning til strek eller noe men ser jeg syner eller er det to streker her?? Anonymkode: 5d767...2b3 Om du ikke klarer å bruke tråden for tester, klistret i underforumet, så får du søren megnklare å lage overskifter slik at vi ikke klikker oss in på dine motbydelige tissepinner. Folk flest er nemlig ikke interessert i å få dette i fleisen. Respekter at andre ikke er like interessert i tissepinnene dine som du selv er! (Og noen klikker på tråder fra Dette snakker vi om nå, ikke fra underforumet.) BE OM Å FÅ TRÅDEN DIN FLYTTET INN I DEN TRÅDEN DEN HØRER HJEMME! Anonymkode: feddc...bc4 7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #9 Skrevet 19. mars 2018 Jeg ser dessverre ingen strek på min skjerm. Men det er jo fremdeles noen dager til IKM? Er ikke sikkert den slår ut ennå da. Anonymkode: 3195e...26f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #11 Skrevet 19. mars 2018 Ser bare en strek. Ville ikke testet på nytt igjen i morgen, men vent heller til onsdag. HCG øker annenhver dag. Er vel onsdag som er den dagen du venter mens også. Bare dumt å teste for tidlig for så å tolke usynlige streker og bygge seg opp forhåpninger og glede, for så å bli knust når mensen dukker opp to dager etter. Anonymkode: 3015a...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #12 Skrevet 19. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du ikke klarer å bruke tråden for tester, klistret i underforumet, så får du søren megnklare å lage overskifter slik at vi ikke klikker oss in på dine motbydelige tissepinner. Folk flest er nemlig ikke interessert i å få dette i fleisen. Respekter at andre ikke er like interessert i tissepinnene dine som du selv er! (Og noen klikker på tråder fra Dette snakker vi om nå, ikke fra underforumet.) BE OM Å FÅ TRÅDEN DIN FLYTTET INN I DEN TRÅDEN DEN HØRER HJEMME! Anonymkode: feddc...bc4 Wow.. ta det med ro.. det er ingen sekreter som vises her, så skjønner ikke helt hva du klikker for, du har vel sett en graviditetstest før..🙄 Anonymkode: 5d767...2b3 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #13 Skrevet 19. mars 2018 Jeg ser dessverre kun én strek. Hadde nok droppet den digitale testen allerede i morgen i alle fall, og heller ventet noen dager. Ser du har puttet tråden i riktig kategori, men hvis du ser helt, helt øverst blant trådene i den kategorien er det en som heter «samletråd for tolkning av graviditetstester», vil anbefale deg å bruke den😊 Anonymkode: cdff9...1b2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #14 Skrevet 19. mars 2018 Hei. Skulle hatt mensen på torsdag sist uke.. bare jeg som ser en svak strek? Anonymkode: 42146...2d1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #15 Skrevet 19. mars 2018 ser ingenting... Kan bare skrive under på innlegget lenger opp om ikke å teste lenge i forveien og tolke usynlige streker. Bedre å vente. Anonymkode: 4ee15...f41
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #16 Skrevet 19. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei. Skulle hatt mensen på torsdag sist uke.. bare jeg som ser en svak strek? Anonymkode: 42146...2d1 Din er definitivt positiv! Gratulerer!:) Anonymkode: 5d767...2b3 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #17 Skrevet 19. mars 2018 Ææh 😱 Tusen takk 🤗 Anonymkode: 42146...2d1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #18 Skrevet 19. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du ikke klarer å bruke tråden for tester, klistret i underforumet, så får du søren megnklare å lage overskifter slik at vi ikke klikker oss in på dine motbydelige tissepinner. Folk flest er nemlig ikke interessert i å få dette i fleisen. Respekter at andre ikke er like interessert i tissepinnene dine som du selv er! (Og noen klikker på tråder fra Dette snakker vi om nå, ikke fra underforumet.) BE OM Å FÅ TRÅDEN DIN FLYTTET INN I DEN TRÅDEN DEN HØRER HJEMME! Anonymkode: feddc...bc4 Virkelig? Er det SÅ motbydelig for deg å se en graviditetstest? Hva i all verden er ekkelt med det? Du SER jo ikke tisset liksom. Hvis dette får det til å tippe over for deg, kan du ikke ha møtt mye "respektløshet" her i livet Anonymkode: 67c1a...dd6 6
Gakkepus Skrevet 19. mars 2018 #19 Skrevet 19. mars 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Om du ikke klarer å bruke tråden for tester, klistret i underforumet, så får du søren megnklare å lage overskifter slik at vi ikke klikker oss in på dine motbydelige tissepinner. Folk flest er nemlig ikke interessert i å få dette i fleisen. Respekter at andre ikke er like interessert i tissepinnene dine som du selv er! (Og noen klikker på tråder fra Dette snakker vi om nå, ikke fra underforumet.) BE OM Å FÅ TRÅDEN DIN FLYTTET INN I DEN TRÅDEN DEN HØRER HJEMME! Anonymkode: feddc...bc4 Hvorfor skriver du som AB? Helt greit å ha egen mening, men feig er du .. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #20 Skrevet 19. mars 2018 Den ser negativ ut Anonymkode: 13ea5...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå