Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tror jeg er blitt test gal, jeg skal ha mensen om to dager, å alle g testene jeg har tatt har det ikke vært antydning til strek eller noe men ser jeg syner eller er det to streker her??image.thumb.jpg.71b7acd22d2ad91e6fd47fb045b2b1f8.jpg

Anonymkode: 5d767...2b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg tror jeg er blitt test gal, jeg skal ha mensen om to dager, å alle g testene jeg har tatt har det ikke vært antydning til strek eller noe men ser jeg syner eller er det to streker her??image.thumb.jpg.71b7acd22d2ad91e6fd47fb045b2b1f8.jpg

jeg kan skimte noooe, veeeldig svakt! når skal du ha mensen? :)

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, byonette skrev:

jeg kan skimte noooe, veeeldig svakt! når skal du ha mensen? :)

Sååå bra at det ikke bare er meg😃😃! Egentlig om to dager

Skrevet

Hvor på pinnen er det du ser strek nr 2?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, happiest skrev:

Hvor på pinnen er det du ser strek nr 2?

2E45B3A4-7E41-476D-BE40-EFD5C46000E1.thumb.jpeg.a52bb93777a6336aba93f20ce95bba26.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Ja. En strek der

Takk for svar! 😃😱 tørr ikke tro på det før jeg tar en digital i morgen 🙊

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke klarer å bruke tråden for tester, klistret i underforumet, så får du søren megnklare å lage overskifter slik at vi ikke klikker oss in på dine motbydelige tissepinner. Folk flest er nemlig ikke interessert i å få dette i fleisen. 

Respekter at andre ikke er like interessert i tissepinnene dine som du selv er! 

(Og noen klikker på tråder fra Dette snakker vi om nå, ikke fra underforumet.) BE OM Å FÅ TRÅDEN DIN FLYTTET INN I DEN TRÅDEN DEN HØRER HJEMME!

Anonymkode: feddc...bc4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser dessverre ingen strek på min skjerm. Men det er jo fremdeles noen dager til IKM? Er ikke sikkert den slår ut ennå da. 

Anonymkode: 3195e...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser bare en strek. 

Ville ikke testet på nytt igjen i morgen, men vent heller til onsdag. HCG øker annenhver dag. Er vel onsdag som er den dagen du venter mens også. 

Bare dumt å teste for tidlig for så å tolke usynlige streker og bygge seg opp forhåpninger og glede, for så å bli knust når mensen dukker opp to dager etter. 

Anonymkode: 3015a...a4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke klarer å bruke tråden for tester, klistret i underforumet, så får du søren megnklare å lage overskifter slik at vi ikke klikker oss in på dine motbydelige tissepinner. Folk flest er nemlig ikke interessert i å få dette i fleisen. 

(Og noen klikker på tråder fra Dette snakker vi om nå, ikke fra underforumet.) BE OM Å FÅ TRÅDEN DIN FLYTTET INN I DEN TRÅDEN DEN HØRER HJEMME!

Wow.. ta det med ro.. det er ingen sekreter som vises her, så skjønner ikke helt hva du klikker for, du har vel sett en graviditetstest før..🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser dessverre kun én strek. Hadde nok droppet den digitale testen allerede i morgen i alle fall, og heller ventet noen dager.

Ser du har puttet tråden i riktig kategori, men hvis du ser helt, helt øverst blant trådene i den kategorien er det en som heter «samletråd for tolkning av graviditetstester», vil anbefale deg å bruke den😊

Anonymkode: cdff9...1b2

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Skulle hatt mensen på torsdag sist uke.. bare jeg som ser en svak strek?

IMG_1765.JPG

Anonymkode: 42146...2d1

AnonymBruker
Skrevet

ser ingenting... 

Kan bare skrive under på innlegget lenger opp om ikke å teste lenge i forveien og tolke usynlige streker. Bedre å vente.

Anonymkode: 4ee15...f41

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei. Skulle hatt mensen på torsdag sist uke.. bare jeg som ser en svak strek?

IMG_1765.JPG

Din er definitivt positiv! Gratulerer!:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ææh 😱 Tusen takk 🤗

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? :fnise:

Er det SÅ motbydelig for deg å se en graviditetstest? Hva i all verden er ekkelt med det? Du SER jo ikke tisset liksom. Hvis dette får det til å tippe over for deg, kan du ikke ha møtt mye "respektløshet" her i livet :P 

Anonymkode: 67c1a...dd6

• Liker 6
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skriver du som AB?  Helt greit å ha egen mening, men feig er du ..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den ser negativ ut

Anonymkode: 13ea5...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...