Gå til innhold

Strømper under ripped jeans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fint eller ikke? Jeg ser at mange bruker nettingstrømper, evt sorte strømper med blondekant øverst, under ripped jeans .. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 5f2fe...7a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strømper er aldri feil. Også kult med friske farger eller mønster under hullete bukser. 

Anonymkode: 6db48...e65

Skrevet

Det kan funke, det. :) 

Skrevet

Personlig så er jeg ganske over nettingstrømpebukser, brukte det mye i 2015/2016. Dog synes jeg at det er ganske kult under ripped jeans, og for så vidt også under kjoler og skjørt. Hvis du synes det er kult, så ser jeg ingen grunn til hvorfor du ikke kan gå med det. 

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 20.3.2018 den 13.57, aell skrev:

Personlig så er jeg ganske over nettingstrømpebukser, brukte det mye i 2015/2016. Dog synes jeg at det er ganske kult under ripped jeans, og for så vidt også under kjoler og skjørt. Hvis du synes det er kult, så ser jeg ingen grunn til hvorfor du ikke kan gå med det. 

for en som lurer - er netingstrømper "fulle av hull" eller det et type tynt stoff mellom rutene ?

Anonymkode: 24088...863

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

for en som lurer - er netingstrømper "fulle av hull" eller det et type tynt stoff mellom rutene ?

Anonymkode: 24088...863

De er «fulle av hull» 😀.

Anonymkode: 39cde...ba5

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er finere uten strømper under

Anonymkode: c1e2b...17c

Skrevet

Synes nettingstrømper under rippa jeans er kult, men mellomrommet mellom "hullene" på strømpene bør ikke være for store synes jeg. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...