Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har «datet» en fyr i snart to mnd. Vi bor 1 time unna hverandre men har møttes hver uke og sover sammen osv. Han har også tatt meg med på helgetur med vennene hans og inviterte meg tidlig med på ski/fylla ferie i påska. Men har hørt rykter om at han er «fuckboy» og dette trodde jeg selv om han da vi møttes. 

Vi var på en veldig lang biltur for noen uker siden hvor vi snakket om alt mulig, og da sa han at han ikke var interessert i å leke med følelsene til jenter for sex. Han innrømmet også at han hadde vært utro i et forhold for 8 år siden. Pga. mitt tidligere forhold hvor fyren var utro ca hver helg så er jeg selvfølgelig livredd for å bli såra igjen. 

Vi har ikke snakket noe om hvor forholdet vårt er på vei eller sånne ting da.. føler ikke jeg tør å ta dette opp i frykt for at han ikke vil snakke om følelser. Det forrige forholdet/bruddet mitt ødela meg helt psykisk og hadde akkurat blitt kvitt alt av kjærlighetssorg når jeg møtte han her. Noen som har tips eller formeninger om hva jeg og han er? Eller hva jeg burde gjøre for å få til å slappe mer av og ta det som det kommer? Jeg liker han kjempegodt og vi har masse til felles, men kjenner jeg angrer litt mtp hvor ødelagt jeg kommer til å bli igjen om han blir lei eller finner noen bedre. Hvis det har noe å si er jeg 23 og han er 30

Anonymkode: 024c7...f5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har «datet» en fyr i snart to mnd. Vi bor 1 time unna hverandre men har møttes hver uke og sover sammen osv. Han har også tatt meg med på helgetur med vennene hans og inviterte meg tidlig med på ski/fylla ferie i påska. Men har hørt rykter om at han er «fuckboy» og dette trodde jeg selv om han da vi møttes. 

Vi var på en veldig lang biltur for noen uker siden hvor vi snakket om alt mulig, og da sa han at han ikke var interessert i å leke med følelsene til jenter for sex. Han innrømmet også at han hadde vært utro i et forhold for 8 år siden. Pga. mitt tidligere forhold hvor fyren var utro ca hver helg så er jeg selvfølgelig livredd for å bli såra igjen. 

Vi har ikke snakket noe om hvor forholdet vårt er på vei eller sånne ting da.. føler ikke jeg tør å ta dette opp i frykt for at han ikke vil snakke om følelser. Det forrige forholdet/bruddet mitt ødela meg helt psykisk og hadde akkurat blitt kvitt alt av kjærlighetssorg når jeg møtte han her. Noen som har tips eller formeninger om hva jeg og han er? Eller hva jeg burde gjøre for å få til å slappe mer av og ta det som det kommer? Jeg liker han kjempegodt og vi har masse til felles, men kjenner jeg angrer litt mtp hvor ødelagt jeg kommer til å bli igjen om han blir lei eller finner noen bedre. Hvis det har noe å si er jeg 23 og han er 30

Hvorfor tror du han er en fuckboy? Hadde ville vært obs, og vært ærlig. Du må tørre å snakke om følelsene dine til han. Og hvis han faktisk utnytter de, så er det på en måtehan som driter seg ut. Nok en kjedelig mann som bare skulle ha et nytt hull...da kan du gå videre.

han er vel også i en alder hvor han begynner å bli litt for gammel til å være player. 

Ta en sjanse eller la vær. Jeg lar vær, jeg vet ikke hva jeg går glipp av men. Kanskje er jeg bare lur, kanskje går jeg glipp av mye.

Anonymkode: 9a7db...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres kanskje ikke ut som du er helt klar for et forhold. Og når ekskjæresten din var utro hver helg, var dette noe du visste om mens dere var sammen? I så fall har du jo latt deg trykke ned en god stund. Hvis du fortsatt har mye tvil og mistillit i forhold til menn, så kan det jo være lurt å være alene en stund og føle deg mer trygg på deg selv, og ikke være så opptatt av om en mann liker deg eller ikke.

Kan ikke vite om han du treffer er en "fuckboy", men det er jo en stor sjanse å ta, med tanke på at du er såpass sårbar akkurat nå. Bli sterkere alene først, tenker jeg.

Anonymkode: a47e1...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres kanskje ikke ut som du er helt klar for et forhold. Og når ekskjæresten din var utro hver helg, var dette noe du visste om mens dere var sammen? I så fall har du jo latt deg trykke ned en god stund. Hvis du fortsatt har mye tvil og mistillit i forhold til menn, så kan det jo være lurt å være alene en stund og føle deg mer trygg på deg selv, og ikke være så opptatt av om en mann liker deg eller ikke.

Kan ikke vite om han du treffer er en "fuckboy", men det er jo en stor sjanse å ta, med tanke på at du er såpass sårbar akkurat nå. Bli sterkere alene først, tenker jeg.

Anonymkode: a47e1...abe

Nei visste ingenting om utroskapen før etter han gjorde det slutt med meg. Jeg trodde jo vi hadde det bra, så ble bare sykt forvirra og skjønte ikke va som skjedde. Fikk vite senere av andre folk at han hadde ligget rundt og blitt sammen med en annen før han gjorde det slutt med meg. 

Takk for svar! 

AnonymBruker
Skrevet

Man har alltid en risiko for å bli såra når man er i et forhold, men jeg syntes det er positivt at han fortalte deg at han har vært utro. 

Det at han åpner seg opp for deg ser jeg som et positivt tegn. 

Kjenner selv en fyr som alle omtaler som fuckboy, men som rett og slett bare gjorde mange dumme valg da han var ung. Rykter kan vare lenge og noen stempler blir man ikke kvitt så lett. Siden han er 30 år tenker jeg at mye kan ha skjedd med han og at han definitivt kan ha blitt mye mer moden de siste årene. 

Anonymkode: a29be...313

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tippe at en som sover med deg, tar deg med på turer og introduserer deg for sine venner ikke er en med overfladiske hensikter. Se på hva han gjør og ikke hva han sier. Foreløpig virker det som at alt av hans handlinger hittil viser at han vil ha noe mer forpliktende enn sex.

Tro meg, jeg har vanket med en som jeg foreløpig bare har sex med. Mange flotte ord om involvering fremover, men akkurat nå er det ren svada for min del. Jeg kommer ikke til å forplikte meg ordentlig følelsesmessig før jeg ser at han gjør ordene om til handling. Gir det max en måned til. Skjer det ikke noe, melder jeg meg ut.

Anonymkode: 2d8a8...850

AnonymBruker
Skrevet

En vil ALLTID risikere å bli såret. En kan være sammen i evigheter, gifte seg og ha det trygt og godt. Men.. vi er mennesker og en dag kan det forandre seg. Jeg tenker vi kan ikke slutte å leve, selv om vi risikerer å bli såret.

Ta sjansen. Og skulle du bli såret, vel.. du kommer over det også.

Anonymkode: 45138...b93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En vil ALLTID risikere å bli såret. En kan være sammen i evigheter, gifte seg og ha det trygt og godt. Men.. vi er mennesker og en dag kan det forandre seg. Jeg tenker vi kan ikke slutte å leve, selv om vi risikerer å bli såret.

Ta sjansen. Og skulle du bli såret, vel.. du kommer over det også.

Anonymkode: 45138...b93

Vel, i verste fall kan man ende opp på psykiatrisk avdeling og få alvorlig PTSD som følge av kjærlighetssorg og utroskap. Det er ikke noe man kommer over dsv. TRO meg. 

Anonymkode: 47a1a...65f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har fått PTSD og havnet på psykiatrisk avdeling p.g.a. kjærlighetssorg og(andres?) utroskap, tenker jeg det finnes en annen og dypere grunn, som utløste krisen. En tidligere sorg. Det er den grunnen man ikke kommer over.

Anonymkode: 9e585...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...