AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 Jeg har de siste årene gått omtrent bare med hestehale eller flette. Jeg syns ikke jeg har noen fin frisyre og det ser ikke noe fint ut når jeg har løst hår. Er det noen som har erfaring med å gå til frisøren uten å vite hva man vil ha, men bare at man vil ha en forandring? Jeg er ikke ute etter en radikal forandring, men bare noe som gjør at jeg føler meg komfortabel med løst hår. Men så er jeg litt redd for at frisøren heller ikke vet hva den skal gjøre med håret mitt og jeg bare ender opp med en stuss. Da er det ikke verdt turen. Anonymkode: acfcb...8b9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Frisører sin jobb er å se hva som passer av farge til din hudtone og hårfasong til din ansiktsform De vil vite hva de skal gjøre som får deg til å se bra ut! Jeg gikk å sa "Har ikke gjort noe med håret på 10 år, typen var utro, få meg hot!" og det skal jeg love deg de fiksa. Fikk en makeover med en sveis jeg aldri hadde forestilt meg å komme på selv, men så døds bra ut, og fargen ble rålekker Nå farger jeg hjemme i stedet i så lignende farge jeg fant i butikken for det blir dyrt med frisør hele tiden, men går dit for å holde klippen og sveisen vedlike og angrer ikke et sekund. Visste heller ikke hva jeg ville ha eller hva som så bra ut på meg på forhånd. Håret ser mye bedre ut løst nå pga de har oppklippet det så det har mere fall og form Så lenge du er åpen og gir frisøren frie tøyler så får du ikke bare en stuss Anonymkode: 7e085...d3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå