Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARGH! Siste episode i går, og jeg var ikke hjemme. Hadde hengt opp lapp til mannen TRE steder om at han skulle ta opp, og så klarte han det ikke. ÆSJ! Vet at Byron fikk Mary (eller var det omvendt? :ler: ) men jeg vil jo gjerne se! Ellers pleier jo TVNOrge å sende mye sånt i reprise i helgen, men det ser ikke sånn ut.

Noen som har forslag til hjelp? Ligger det ute på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den kommer helt garantert i reprise før eller senere.

Skrevet

He-he, du har sikkert rett. :wink:

Skrevet

Jeg har mistet helt oversikten over alle ungkarene og ungkarskvinnene jeg nå :o men så hvertfall at Jen er den nye "kvinnen" hadde jo vært litt artig å fått med seg, fo rjeg likte jo henne.

Skrevet

Den siden du linket til er jo helt ubrukelig. Noen som kan fortelle litt om hva som skjedde i siste episode?

Skrevet
jen - hvem er det?

.. hun som var den utvalgte for Andrew? Firestone tror jeg .. men det gikk ikke.... :wink:

Skrevet

det var henne jeg assossierte med navnet, ja. takk.

hm, det slår meg at, så vidt jeg har fått med meg fra diskusjoner her inne, er begge ungkarskvinnene fortsatt sammen med mennene de valgte, men ingen av ungkarene har klart det samme...

forbereder meg på å treffe noen bombastiske konklusjoner om menns dømmekraft nå...

Skrevet

Det var Mary som ble valgt. Hun andre følte seg som en dust tydeligvis. Byron og Mary er visstnok fremdeles sammen, etter det jeg forstår.

Men jeg vil gjerne se det!

Hilsen Imax som elsker duste, romantiske reality shows ( :oops: )

Skrevet
Byron og Mary er visstnok fremdeles sammen, etter det jeg forstår.  

wow.

ikke at jeg har fulgt så godt med, men han var jo i det minste den av ungkarene som har virket mest oppegående til nå. de andre har det jo vært helt forbløffende at damene ville konkurrere om. lurer på om de virkelig hadde vært interessert i noen av de blåste ungkarene hvis det ikke var for konkurranseelementet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...