e7ise Skrevet 18. mars 2018 #1 Del Skrevet 18. mars 2018 Jeg har nå tatt rette/antipermanent 4 år på rad, og vurderer om jeg skal fortsette med dette. Jeg har veldig mye krøller og når håret vokser ut får jeg krøllete ettervekst. Har latt det gå et år mellom gangene jeg har tatt antipermanent og resultatet er superbra, men det sliter endel på håret. Noen som har erfaringer med dette? Er det «farlig» å ta det fast en gang i året? Evt tips til hva jeg kan gjøre med håret nå som jeg har halve håret krøllete og resten rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. mars 2018 #2 Del Skrevet 19. mars 2018 Rette det ut med rettetang? Det gjør jeg. Eller så finnes det ulike andre typer permanent retting rundt om hos frisørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e7ise Skrevet 19. mars 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2018 1 time siden, Nerine_ skrev: Rette det ut med rettetang? Det gjør jeg. Eller så finnes det ulike andre typer permanent retting rundt om hos frisørene. Ja det funker jo, men prøver å unngå det. Har egentlig litt lyst til å la krøllene vokse ut igjen, men så er det denne mellomfasen da.. Rettetang sliter jo også endel på håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. mars 2018 #4 Del Skrevet 19. mars 2018 49 minutter siden, e7ise skrev: Ja det funker jo, men prøver å unngå det. Har egentlig litt lyst til å la krøllene vokse ut igjen, men så er det denne mellomfasen da.. Rettetang sliter jo også endel på håret. Har du en god varmebeskyttelse sliter det ikke mye. Jeg retter håret regelmessig, men har ikke behov for å klippe tuppene oftere enn normalt. Du kan evnt rette ut etterveksten til krøllene har vokst helt ut igjen til ønsket lengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 19. mars 2018 #5 Del Skrevet 19. mars 2018 Hva med å faktisk ha krøller? Kanskje du liker de bedre hvis du pleier de ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e7ise Skrevet 19. mars 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 19. mars 2018 11 minutter siden, funginger skrev: Hva med å faktisk ha krøller? Kanskje du liker de bedre hvis du pleier de ordentlig? Jaa har lyst til det egentlig. Men problemet er jo denne mellomfasen med halve håret rett og halve krøllete. Har ikke lyst til å rette «etterveksten» hver dag heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 20. mars 2018 #7 Del Skrevet 20. mars 2018 16 timer siden, e7ise skrev: Jaa har lyst til det egentlig. Men problemet er jo denne mellomfasen med halve håret rett og halve krøllete. Har ikke lyst til å rette «etterveksten» hver dag heller.. Klippe bort det som er rett da? Du må jo velge hva du vil gjøre med det, fortsette å rette det eller gå for krøller. Du trenger ikke rette det ut hver dag med mindre du vasker håret daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
e7ise Skrevet 20. mars 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, Nerine_ skrev: Klippe bort det som er rett da? Du må jo velge hva du vil gjøre med det, fortsette å rette det eller gå for krøller. Du trenger ikke rette det ut hver dag med mindre du vasker håret daglig. Hmm ja har vært innom den tanken også. Dusjer håret ganske ofte, men bruker ofte strikk og hårspray om dagen så jeg slipper å rette det hele tiden. Ikke så gira på å klippe det kort, men takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå