Arkana Skrevet 19. mars 2018 #21 Skrevet 19. mars 2018 1 Hva mener du? Skal osten på pizzaen være under eller oppå? Bunn og saus (tomatsaus eller hvit saus) først. Deretter er det noen ingredienser som skal under osten (f.eks. mais, skinke og annet jeg ikke vil ha så godt stekt) mens de fleste ingrediensene skal oppå osten. Noen ingredienser legges på toppen først etter at pizzaen er stekt (f.eks. spekeskinke eller ruccola). 2 revet, ost eller ostehøvelskiver på pizza, gratenger o.l (dersom man bruker ost som kan høvles) Alltid revet (river selv, gidder ikke bruke penger på at andre skal rive for meg). 3 norwegiaost på pizza? Eller hvilken ost? Norvegia fungerer fint, men jeg liker best en blanding av mozzarella og mer smaksrike oster.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #22 Skrevet 19. mars 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Og osten bør være apetina mozzarella Anonymkode: 1b3c5...ee3 Apetina mozzarella er ikke mozzarella. Det er et tulleprodukt som seiler under falsk flagg (dvs. navn). Lager man produkter som ikke ligner på originalen: Vennligst kall dem noe annet. Takk. Anonymkode: fe864...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #23 Skrevet 19. mars 2018 1. Osten på toppen. 2. Revet ost. 3. Jarlsberg, eventuelt Tine revet ost original, som er blanding av Norvegia og Jarlsberg. Anonymkode: 170f2...8b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå