AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 Hei, jeg har veldig intense orgasmer når jeg tar på meg selv sånn at jeg nesten ikke orker mer og begynner nesten å gråte.. ( ikke fordi det er vondt) blir sliten og må slappe av og legge meg litt fordi jeg blir svimmel... hva skjer med meg?:o jente 19 Anonymkode: cfe25...c27
DominantHr Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 Vi kan jo ta en prat på tomannshånd .....Jeg skjønner hvordan du har det.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 8 minutter siden, DominantHr skrev: Vi kan jo ta en prat på tomannshånd .....Jeg skjønner hvordan du har det. Hva mener du? Anonymkode: cfe25...c27
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 Det er ganske vanlig en stund. Du blir nok mer vant til det etterhvert. Kroppen blir ihvertfall mer vant til å takle den strømmen av følelser og inntrykk. Du kan anse deg som heldig Anonymkode: e19ab...24b
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #5 Skrevet 18. mars 2018 Ikke prat med Hr Dominant, han vil bare sexchatte og jeg syns det er ekkelt at en eldre fyr som han prøver å få til en tomanns orgasmeprat med en tenåring!!!!!!!!! Anonymkode: 7fc10...181 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå