AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 Noen som har gode eller dårlige erfaringer? Vurderer å kjøpe men blir mye penger og jeg vil gjerne vite hva andre folk som har prøvd disse produktene synes. Verdt prisen? Anonymkode: d620d...51b
Nerine_ Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 Har prøvd valnøtt skrubben og "hygge" masken. Liker begge deler veldig godt
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 Walnut scrub er fantastisk! Det er den beste skrubben jeg noen gang har prøvd(og jeg har prøvd mange), så den er fortsatt fast inventar i badehyllen min. Liker merket veldig godt, og brukte det i mange år. Har gått over til Origins nå da for det passer meg veldig bra, og er litt billigere. Men har alltid vært fornøyd med OH-produktene, så har ikke noe dårlig å si om det merket(bortsett fra litt stive priser, men Vita har jo ofte salg på de). Anonymkode: cf79c...e13
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 Har aldri brukt ole henriksen før. Fikk litt avsmak da alle bloggerne reklamerte for produktene, men kjøpte akkurat den banana bright eye creamen som er relativt ny og er veldig postitivt overrasket. Jeg jobber på et sted der vi selger produktene, og den har solgt så godt at vi faktisk har gått tom. Kundene elsker den. Anonymkode: 90076...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå