Gå til innhold

Taxi fra sentrum til Skøyen i dag. Dyrt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er glatt ute og jeg sliter litt med å gå. Cirka hvor mye vil en drosje koste fra Nationalteateret eller Majorstua til Skøyen på en søndag?

Anonymkode: e7700...3d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

200,- ca. Det er dyrere på søndager. Men det er ikke særlig langt. Har ikke peiling. Bare tipper. 

Anonymkode: f7ea1...536

Skrevet

Selv på en søndag går det da tog direkte fra Nationaltheateret til Skøyen ganske mange ganger i timen, helt fram til en drøy time over midnatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, -jk- said:

Selv på en søndag går det da tog direkte fra Nationaltheateret til Skøyen ganske mange ganger i timen, helt fram til en drøy time over midnatt.

Det er et stykke å gå fra stasjonen og det er glatt ute. Jeg har litt problemer på glattisen på grunn av en skade. Leste du hele innlegget? ;)

Ts

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et stykke å gå fra stasjonen og det er glatt ute. Jeg har litt problemer på glattisen på grunn av en skade. Leste du hele innlegget? ;)

Ts

Ja, du skrev at du skulle fra Nationaltheateret til Skøyen, ikke at du egentlig skulle et stykke unna ;)

Ang. glatt så er det bare ett svar på det: Brodder...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, -jk- said:

Ja, du skrev at du skulle fra Nationaltheateret til Skøyen, ikke at du egentlig skulle et stykke unna ;)

Ang. glatt så er det bare ett svar på det: Brodder...

Jeg har brodder, men hinker på et bein og bryker krykker. Hvorfor ikke svare på det jeg spurte om? Hvor mye koster det ekstra på en søndag?

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ring Oslo Taxi og spør, da...

Anonymkode: 59a49...ec3

• Liker 1
Skrevet

Ifølge prislisten til Oslo Taxi er det ca 25% dyrere på en søndag, i forhold til dagtid på en hverdag.

Ellers skal du kunne finne en pris ved å gå inn på bestilling og legge inn start og destinasjon, og velge 'Taxi nå'. Jeg fikk det ikke til å funke.

https://www.oslotaxi.no/bestilling

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

KG er for mange bare et diskusjonsforum, og selv de enkleste mest konkrete spørsmål blir til diskusjon. Er bare derfor😅

Anonymkode: 11795...eff

AnonymBruker
Skrevet

Kr 650,- 👨‍👦‍👦

Anonymkode: 3b182...11f

Gjest Optimo
Skrevet

www.taxikalkulator.no

Den er ikke helt presis, men gir en god pekepinn. 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så mye det skal menes i ene og andre retningen. Det er bare et enkelt spørsmål.

Vi bor på Skøyen, og tar iblant taxi hjem. Som oftest er det natt til søndag vi tar taxi og da koster det ca 300.- fra National og hjem. Når vi har tatt taxi på vanlige hverdager har det pleid å koste ca 250,-. 

Så ett eller annet sted mellom 250,- og 300,- vil jeg anta.

Anonymkode: c6426...d75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var å gikk på Skøyen  dag, er du heldig er det helt bart der du skal gå.

Anonymkode: 1c5a4...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...