Gå til innhold

Vafler på vaffeldagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydeligvis den store vaffeldagen til søndag den 25. mars, skal du lage/spise vafler da?:sikle:

Anonymkode: c9f7a...58f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan håpe på at jeg får vafler der jeg er, kanskje. Siden jeg er bortreist på påskeferie denne dagen, kommer jeg i alle fall ikke selv til å lage vafler.

Anonymkode: 19e46...1a5

Skrevet

Jeg pleier å servere vafler da ja - om været er bra tar vi en skitur og da smaker det med vafler og kakao når vi kommer inn :-) 

Lager nyyyydelige vafler da ;-) 

AnonymBruker
Skrevet

Mye mulig ja. De siste årene har vi fyrt opp på bålpanna og stekt vafler på den. Blir nok i år også om været tillater det.

Anonymkode: 71b0c...068

Skrevet

Må jo nesten det. 😁

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Antoinette skrev:

Jeg pleier å servere vafler da ja - om været er bra tar vi en skitur og da smaker det med vafler og kakao når vi kommer inn :-) 

Ikke så gode som mine. :) 

Anonymkode: 72f87...570

Gjest N-Nøff
Skrevet

Vent litt, skal bare se i den nøye planlagte matkalenderen min der jeg skriver opp og planlegger alle måltider ned i minste detalj. 

Ups! Jeg har visst ingen slik plan. Jaja. Da får vi se da, vettu, om jeg føler for vafler søndag den 25.3, men legger i allefall ikke opp livet mitt etter om jeg MÅ ha vafler den dagen eller ikke.

Vil jeg ha, så lager jeg. Men jeg kan verken spise syltetøy, egg eller brunost, så kan ikke si det frister særlig. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Neinøff skrev:

Vent litt, skal bare se i den nøye planlagte matkalenderen min der jeg skriver opp og planlegger alle måltider ned i minste detalj. 

Ups! Jeg har visst ingen slik plan. Jaja. Da får vi se da, vettu, om jeg føler for vafler søndag den 25.3, men legger i allefall ikke opp livet mitt etter om jeg MÅ ha vafler den dagen eller ikke.

Vil jeg ha, så lager jeg. Men jeg kan verken spise syltetøy, egg eller brunost, så kan ikke si det frister særlig. 

Takk for disse opplysningene av allmenn interesse!

Anonymkode: bc702...b9b

• Liker 3
Gjest N-Nøff
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for disse opplysningene av allmenn interesse!

Den som spør, får svar! 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg skal ikke ha vafler den dagen, jeg lar ikke en dag bestemme hva jeg skal lage.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så gode som mine. :) 

På ‎18‎.‎03‎.‎2018 den 14.13, Antoinette skrev:

Kan ikke dere poste deres oppskrift da, så kan vi andre avgjøre hvem som ser best ut?:laugh::sikle:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke dere poste deres oppskrift da, så kan vi andre avgjøre hvem som ser best ut?:laugh::sikle:

Ja, det kommer til å føre mye godt med seg :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer nok ikke. Vi venter fremdeles på den berømmelige pastasausoppskriften fra mange år tilbake. :) 

Anonymkode: 0cc2a...508

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer nok ikke. Vi venter fremdeles på den berømmelige pastasausoppskriften fra mange år tilbake. :) 

Anonymkode: 0cc2a...508

I mellomtiden lager vi Billy Boy sin med kidneybønner i stedet. Sånn en attendant, lzm. 

:skya: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den beste vaffeloppskriften er Sjømannskirken sin. den har til og med blitt kåret til verdens beste. :) 

https://www.tine.no/oppskrifter/kaker/vafler-og-smakaker/verdens-beste-vafler

det er den jeg bruker, steker vafler jevnlig for møter og folk spiser og koser seG og jeg får masse skryt. 

Anonymkode: 32721...a65

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke første gang Antoinette skryter på seg matlagingskunnskaper, men vi har ennå til gode å faktisk få se noen av oppskriftene som visstnok er så fantastiske. Hvem som helst kan si at de lager god mat, men bare de beste deler en god oppskrift. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...