Gå til innhold

fargekombinasjon, hvilke?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags farger syns dere høres finest ut sammen?

Lys blå/mørk brun?

Sterk grønn/sterk rosa?

Lys gul/limegrønn?

Lys rosa/sterk grønn?

Setter pris på svar.

Er en kjole som finnes i alle disse forskjellige fargene kombinert, og jeg er vet ikke hvem jeg skal velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt vanskelig å si...du har ingen link til at bilde av denne kjolen da?

Skrevet

Og hva slags kjole og hva slags type er du?

Lyseblå/brun er dritlekkert som en selskapskjole i thaisilke.

Gul og limegrønn hadde jeg forbeholdt et svært laidback sommerantrekk... om du skjønner?

Gjest Anonymous
Skrevet
Og hva slags kjole og hva slags type er du?

Lyseblå/brun er dritlekkert som en selskapskjole i thaisilke.

Gul og limegrønn hadde jeg forbeholdt et svært laidback sommerantrekk... om du skjønner?

hei begge.

nei jeg har ingen bilde dessverre.

begge er på en måte sommerkjoler men de er feminine og sporty samtidig. litt vanskelig å forklare. men de er har stropper og går rett under knærne. innsvingte i livet.

* kan beskrive dem, den ene er mest lysblå også har den noen få brune blomster på seg (ikke sydd på alså) ved brystet.

* den andre er lysgul med limegrønne blomster akkuratt lik som den forrige jeg nå beskrev.

Jeg holder også en knapp på enten den blå/brune eller den lysgule/mintgrønne.

Hva mener dere med hva slags type? Hva jeg kler av farger?

Takk for svar forresten.

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, er du lys eller mørk? prøv å finn ut av om du er sommer eller vinter, høst eller vår..........

Gjest Daniella_
Skrevet

Syns begge hørtes fine ut... Kan du ikke ta begge da? :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet
ja' date=' er du lys eller mørk? prøv å finn ut av om du er sommer eller vinter, høst eller vår..........[/quote']

jeg er mørk. har gult i huden og ikke rødt. vet ikke om jeg er sommer jeg. men kler pastell veldig godt. i følge noen kler jeg alle farger utenom blodrød

ja jeg kunne nokk kjøpt begge men de er dyre.

Skrevet

lysblå/brun er hvertfall innmari stilig i sammen. Hvis den lyseblå er pastell-aktig er nok det den kombinasjonen som du kler best? (Hvis du er sommer.)

Men det kan høres ut som du er vinter. Kort og greit er asiater vinter. Og veldig lyse jenter (uten fregner, gjerne med lyyyst hår)sommer.

Er du vinter ville jeg gått for den gule og grønne kombinasjonen. Men er det en forsiktig pastell gul? Eller litt mer knæsj?

Skrevet

Lysblå/brun ville jeg valgt.

Er ikke no glad i noen av de andre fargene. Blir litt for bertete for min del.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei miau.

takker for gode råd. du har sikekrt rett., pastellfargen er lyyys pastell. korngul heter den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...