AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 I dag gjorde jeg opptelling av klær i klesskapet. Dette er før opprydding. Kom frem til følgende: 34 bh (i diverse former) 48 truser (diverse former) 10 gensere (diverse former) 8 strikkegensere (diverse former) 15 topper (i diverse former) 6 tunikaer 12 bluser 11 skjorter 18 kjoler (i diverse former) 10 skjørt ( i diverse former) 8 dressjakker 4 dressbukser 17 t-skjorter/ singlet 5 hettegensere m/ joggebukser 7 vanlige bukser (i diverse formater) 10 jeans (i diverse former) 7 Shorts 8 Cardigan 9 badedrakter/ bikini (i diverse former) Sko, strømpebukser, leggin har jeg ikke giddet gjort overslag på...men svaret er ja det er mye der det ligger i skapet med hyller. Så dette er noe av det jeg har.....så da er det vel på tide å rydde opp i det jeg ikke bruker...så er vel denne søndagen unnagjort. Hvor mye har du? Venter spent på høre om dette er flere som har like mye eller mindre enda mer PS!Det var godt at mannen er ute på farten ellers så hadde han fått sjokk vil jeg tro Anonymkode: 9f42c...f1e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag gjorde jeg opptelling av klær i klesskapet. Dette er før opprydding. Kom frem til følgende: 34 bh (i diverse former) 48 truser (diverse former) 10 gensere (diverse former) 8 strikkegensere (diverse former) 15 topper (i diverse former) 6 tunikaer 12 bluser 11 skjorter 18 kjoler (i diverse former) 10 skjørt ( i diverse former) 8 dressjakker 4 dressbukser 17 t-skjorter/ singlet 5 hettegensere m/ joggebukser 7 vanlige bukser (i diverse formater) 10 jeans (i diverse former) 7 Shorts 8 Cardigan 9 badedrakter/ bikini (i diverse former) Sko, strømpebukser, leggin har jeg ikke giddet gjort overslag på...men svaret er ja det er mye der det ligger i skapet med hyller. Så dette er noe av det jeg har.....så da er det vel på tide å rydde opp i det jeg ikke bruker...så er vel denne søndagen unnagjort. Hvor mye har du? Venter spent på høre om dette er flere som har like mye eller mindre enda mer PS!Det var godt at mannen er ute på farten ellers så hadde han fått sjokk vil jeg tro Anonymkode: 9f42c...f1e Hvor får du plass til alt dette? Anonymkode: efa47...161
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 Da får du nok spart mye penger fremover ettersom du slipper å kjøpe klær på mange år Anonymkode: efa47...161 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får du plass til alt dette? Anonymkode: efa47...161 Har stor hus med en stor kjeller som blir brukt til å klær i Anonymkode: 9f42c...f1e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #5 Skrevet 18. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får du nok spart mye penger fremover ettersom du slipper å kjøpe klær på mange år Anonymkode: efa47...161 Jeg har gjort det Det mangler bare å få litt mer trim så er alt bra Anonymkode: 9f42c...f1e
Million Skrevet 18. mars 2018 #6 Skrevet 18. mars 2018 (endret) Nei, jeg har aldri telt over hva jeg har. Men tilfeldigvis vet jeg at jeg har 7 bh'er av vanlig, bøylefri type, fordi de er helt nye og de gamle ble kastet (passet ikke lenger) samt at jeg har to sports-bh-er. Antall truser aner jeg ikke, men jeg har 7-8 favoritter som jeg stort sett bruker. De andre i skuffen bare ligger der. Jeg tror ikke jeg tør å telle etter hvor mye jeg har, for jeg bruker bare en brøkdel av klærne mine. Bukser f.eks, bruker jeg stort sett bare 2 av bunken jeg har. En vakker dag.... ja, da skal jeg ta en real opprenskning og donere alt jeg ikke bruker til Fretex eller selge det på Finn. Endret 18. mars 2018 av Million
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #7 Skrevet 18. mars 2018 Jeg har ikke så mye at det egentlig er verdt å telle over. Vet jeg har to alminnelige jeans, og tre bukser av andre slag. Så få gensere/topper at jeg ofte vasker halvfulle maskiner for å ha rene klær. Det jeg har relativt mye av er truser og sokker, og jeg har flere jogge-/kosebukser og store t-skjorter enn jeg egentlig bruker. Anonymkode: 9ad2b...d0c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #8 Skrevet 18. mars 2018 Kanskje jeg skulle telt kjolene mine. Men ellers er det ikke mye å telle, vet at jeg har ikke en eneste bukse. Anonymkode: 42e94...483
absinthia Skrevet 18. mars 2018 #9 Skrevet 18. mars 2018 (endret) 10 bh (i diverse former) 21 truser 2 ulltrøyer 4 stilongser Ca 8-10 strømpebukser 7 tights 8 strikkegensere og fleesejakker/ gensere 18: topper og gensere 4 tunikaer 3 bluser 12- 14 skjorter 20 kjoler ( og da har jeg faktisk kvittet meg med rundt 30, i løpet av de tre siste årene, men kjøpt 4 nye) 7 skjørt 1 dressbukse 1 dressjakke 31 t-skjorter/ singlet 1 hettegensere m/ joggebukse 7 vanlige bukser 7 jeans 6 Shorts 5 Cardigan 1 badedrakt Har nettopp hatt opptelling selv, innser at jeg burde kvittet meg med noen singleter og t-skjorter, men når en ser bort fra skjortene og kjolene, samt undertøyet, så får jeg faktisk plass til alt i to kurvreoler. Har nettopp levert 10 poser tøy fra hele familien til gjenvinning, så det gikk noe der. Endret 18. mars 2018 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #10 Skrevet 18. mars 2018 Jeg har dessverre MYE mer enn dette, men det er fordi jeg har gått litt opp og ned i vekt den siste tiden. Ikke veldig bra. Med en gang vekten er stabil igjen tenker jeg å rydde ut ALT jeg ikke bruker jevnlig. Det er så ufattelig deilig å kun ha de plaggene man faktisk bruker, og ikke trenge å rote gjennom hyller og skap og skuffer med ting som bare opptar plass... Har fått litt ryddedilla de siste årene. Har sett en rekke dokumentarer om å leve enkelt og sunn "minimalisme", så er bitt litt av basillen kanskje... Anonymkode: 6ce9d...431
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #11 Skrevet 18. mars 2018 Jeg har enormt mye mer klær enn deg ts, men det skyldes at jeg har gått mye opp og ned i vekt og derfor har måttet kjøpe nytt tøy mange ganger. Jeg kan ikke kvitte meg med klærne, da jeg fort går både opp og ned en eller flere str. i løpet av kort tid. Anonymkode: 5ff34...e01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå