AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 Det hele minner mye om da jeg spilte håndball, ofte hadde det andre laget en stjerne spiller som måtte nøytraliseres ( Tilsvarer Listhaug ) siden jeg er ganske stor fysisk var jeg en av de som fikk oppgaven. Nå er du på henne hele tiden, ikke gi henne noe pusterom !, hun skal nøytraliseres. I tillegg så var det av og til noen fra det andre laget som overspilte taklinger og skader ( krenkelser ) kanskje Listhaug burde ha skjønt dette, at AP har eksperter som følger henne med argusøyer. Anonymkode: 7d9a6...42d 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 Nu. Du som kan fotball, hvilken taktikk har Sylvi brukt? Hun er jo utdannet kommunikator. Anonymkode: 294f6...6c2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nu. Du som kan fotball, hvilken taktikk har Sylvi brukt? Hun er jo utdannet kommunikator. Anonymkode: 294f6...6c2 Det er håndball, men fotball klippet er så morsomt Jeg tror Sylvi mer kan sammenlignes med noen som finter og skal kaste i feil hjørne på målet, hun gjør mye får å få oppmerksomheten dit hun ønsker, men i dette tilfelle feilberegnet hun selvsagt. Anonymkode: 7d9a6...42d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå