AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 Jeg er en kvinne, 32 år, singel, fast jobb. For tiden føler jeg at jeg går på tomgang. Ingen mål eller mening, lever i hverdagsboble med jobb og trening. Jeg har få venner, og de møter jeg som regel i helgene. Aldri vært superutadvent og sosial, så jeg er vant med og trives godt for meg selv. Allikevel kjenner jeg at jeg mangler noe, og jeg klarer liksom ikke helt å sette fingeren på det. Hva endret livet ditt? Livssyn, religion, en spesiel hendelse, ny vane? Anonymkode: 54c67...2ae
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 Kjiipt å si det men jeg føler livet er temmelig jevnt, bortsett fra i et par perioder der noen enkeltpersoner gjør det verre. Vært uheldig når det kommer til positive vendinger. Livet er en hard jobb uansett. Anonymkode: 9fdda...425
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 Kjiipt å si det men jeg føler livet er temmelig jevnt, bortsett fra i et par perioder der noen enkeltpersoner gjør det verre. Vært uheldig når det kommer til positive vendinger. Livet er en hard jobb uansett. Anonymkode: 9fdda...425
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 Dette kunne vært meg. Håper du får noen gode svar! Jeg føler meg også tom og at livet er uten mål og mening. Anonymkode: 53aeb...f7a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #5 Skrevet 18. mars 2018 Nå blir vel mange sure og oppgitte(mange barnehatere på KG), men det var helt klart å få barn. Da slo personligheten min ut i full blomst og livet viste meg sider jeg ikke ante eksisterte. Med ett ble alt så intenst og det var som alle brikkene falt på plass. Kjærligheten, livsgleden, opplevelser, latteren men selvfølgelig også angsten for at noe skulle gå galt og følelsen av utilstrekkelighet. Da jeg ble mor ble jeg slått overende av følelsen av at livet var fullendt. Ikke at jeg ikke fortsatt hadde mange drømmer og mål jeg ville nå(og har nådd), men jeg visste at ingenting kunne toppe å få barn, og at uansett hva som skjedde ville jeg nå være et privilegert og tilfreds menneske. Anonymkode: e7be5...73c 1
Gjest C0smos Skrevet 18. mars 2018 #6 Skrevet 18. mars 2018 Når jeg møtte mannen i mitt liv/bestevennen min
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #7 Skrevet 18. mars 2018 Ts her. Jeg hører og kan forstå at det å få barn og finne den rette mannen/kvinnen kan føre til helt nye dimensjoner. Man får leve livet på langt flere plan enn når man er singel og barnløs, vil jeg tro... Jeg håper at jeg vil oppleve dette en dag, men jeg vil ikke tro at livet mitt uten barn og mann er mindre verdt. Jeg ønsker å leve livet fult ut, være tilfreds med det jeg har og selvfølgelig nyte det. Anonymkode: 54c67...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #8 Skrevet 18. mars 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne, 32 år, singel, fast jobb. For tiden føler jeg at jeg går på tomgang. Ingen mål eller mening, lever i hverdagsboble med jobb og trening. Jeg har få venner, og de møter jeg som regel i helgene. Aldri vært superutadvent og sosial, så jeg er vant med og trives godt for meg selv. Allikevel kjenner jeg at jeg mangler noe, og jeg klarer liksom ikke helt å sette fingeren på det. Hva endret livet ditt? Livssyn, religion, en spesiel hendelse, ny vane? Anonymkode: 54c67...2ae Når jeg fikk mitt første barn. Det endret alt. Anonymkode: 2de68...b58
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #9 Skrevet 18. mars 2018 Er enig i alt det er fantastisk og givende å få barn. Men den eneste personen som virkelig kan gjøre noen forskjell er deg selv. Man kan ikke vente på alt det skal komme et annet menneske inn i livet og gjøre en himmelstormende forandring. Til syvende og sist er det deg selv det kommer an på. Gå bort til nærmeste speil og titt inn. Der ser du din beste venn! Anonymkode: ef77d...827 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #10 Skrevet 18. mars 2018 Enig. Men siden jeg er så innmari god venn med meg selv fra før av, ønsker jeg å høre om andres erfaringer og opplevelser. Barn og mann er tydeligvid et vendepunkt for mange, men finnes det noe annet? Anonymkode: 54c67...2ae
Gjest Katrine-Therese Skrevet 18. mars 2018 #11 Skrevet 18. mars 2018 Jeg kjenner mange som har fått livet sitt totalt forandret etter at de har møtt Jesus. Jeg har selv opplevd flere ting med Gud, og han har gjort det klart for meg at han finnes, og besvart mange av mine store spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #12 Skrevet 18. mars 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Men siden jeg er så innmari god venn med meg selv fra før av, ønsker jeg å høre om andres erfaringer og opplevelser. Barn og mann er tydeligvid et vendepunkt for mange, men finnes det noe annet? Anonymkode: 54c67...2ae Alvorlig sykdom, men det er jo ikke akkurat noe man kan anbefale andre å prøve. Bortsett fra å få barn var det nok det som forandret meg mest som menneske og fikk meg til å se nærmere på hvordan jeg levde og brukte tiden min. Som ungdom pakket jeg også kofferten og reiste til et annet europeisk land helt alene og uten en detaljert plan for hva jeg skulle gjøre. Jeg ble borte fra Norge i mange år og kom hjem ferdig utdannet og med sekken full av livserfaring. Det var en deilig følelse å bare kaste meg ut i noe uten særlig til sikkerhetsnett. Da følte jeg virkelig at jeg levde og fikk testet meg selv på godt og vondt. Anonymkode: e7be5...73c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå