Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SyK i HoDeT aV  IkKe ViTe
Skrevet

Hvordan finner man en man ikke kan etternavnet på? Må få tak i denne personen og hun bor i Lørenskog med ett veldig vanlig navn, men er uten etternavnet! Vet heller ikke adressen??

Har ringt 1880, mn tydeligvis ikke så flinke som de påstår på reklamen :ler:

HJELP!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Etterlysning i avisen. Mulig hun tror du er gal, men det er vel ikke så farlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner du ingen som kjenner henne?

Du kan jo begynne å luske litt rundt i Lørenskog, og hvis du en dag ser henne så får du da hilse? :-?

Gjest Syk av ikke å vite!
Skrevet

Ikke noe farlig..., er ikke henne jeg er ute etter! Hun er moren til kjæresten min som er i utlandet som jeg ikke får tak på! Mob er av og jeg er bekymret!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Vet du ikke hva kjæresten din heter til etternavn da? Om hun bor hjemme enda, så søk på henne å finn adr der..

Gjest trådstarter stressa
Skrevet

Selvfølgelig vet jeg hva kjæresten heter til etternavn, men moren har byttet tilbake til pikenavnet! Bor ikke hjemme lenger!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Da vet ikke jeg hva du kan gjøre.. Faren hennes da? har hann samme navn?

Skrevet

Jo han har jeg navnet på, men de snakker lite sammen og tviler på at kjæresten har ringt han. Og det er så døvt å ringe å stresse han med noe som kanskje ikke er noe å stresse for! Skjønner dere? Men moren snakker mye med kjæresten og mere naturlig at han har ringt henne hvis noe skulle ha skjedd eller noe sånt!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Går jo an å ringe han bare for å fånr eller navnet til mora da.. Bare så du slipper å bekymre deg.

Skrevet

Har tenkt på det, men hva sier jeg sånn at han ikke skal mistenke at jeg er borte i natta av bekymring?

Holder på å miste hodet her nå! ER det mulig å ikke ta en tlf kiosk hvis han har det bra og si at han har det bra?? Gjett om han skal få høre når han kommer hjem!

Han har vært borte i snart fire dager uten så mye som en lyd og mob er av!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hvorfor kan han ikke vite at du er bekymra da..? Bare si at du skulle hatt tak imora hans for å prate litt med henne, men har ikke nr.

Skrevet

Vil ikke bekymre de, tilfelle det bare er meg som overeagerer! Så døvt hvis de skal sitte og tvinne tommel totter i syv dager hvis mob hans ikke går på innen den tid!

Men hadde vært greit å vite om moren har fått en tlf og bare si at hvis han ringer henne må hun be han ringe meg!

Grunnen til bekymring for at han kan ha gjort noe dumt(ikke utroskap) er ikke urealistisk fordi han ha gjort mye før..., derfor vil jeg ikke at de skal vite at jeg er bekymret før jeg vet noe sikkert!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Bare si at du trenger å få tak i han for det er noe du må prate med han om feks.. Trenger ikke gå noe dypere inn på det.

Skrevet

Det var faktisk ikke dumt :wink:

Hvorfor tenkte jeg ikke på det :roll:

Har vel bare blitt gal av å analysere alt.

Men dumt som det høres ut som, så har jeg slippet å tenkt så mye på han, pga leting på nett etter moren!

Takk

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ingen problem.. Har sitti hele forrige uke uten å få tak i min jeg å.. Snakka med venner av han,mora og alt jeg kunne komme på. Ringte til å med på jobben. Var drit bekymra. Så jeg skjønner hvor ondt det der er..

Håper du får tak i han :trøste:

Gjest trådstarter ik så stressa
Skrevet

Ja, det er skikkelig dritt!

Tenker jo ikke på noe annet! Men ble faktisk litt mere lettet nå! Ringer faren i morgen og får nr til mora!

JIPPI :klem:

Gjest trådstarter ik så stressa
Skrevet

Takk skal du ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...