AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 Jeg synes det er vakkert å se på en helt ubarbert trekant. Det er også naturlig at man har hår. Det som tenner meg aller mest er når ei ung vakker jente (18+) slikker ei eldre dame (ca 40 - 50). Har sett mye på sånt i et siste, og jeg får de orgasmene. Lekkert, lekkert !! Er det noen her som bare lar det gro? Mmmm Anonymkode: 92515...af4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 Irriterer meg at den hunden løper feil veg. Ser teit å løpe mot skriften, han må jo løpe fra skriften! Anonymkode: 28809...a05 2
Skriblerinna Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 Jeg syns også ubarbert er finest. Trives best med hår selv, både fordi floraen der nede regulerer seg bedre slik at jeg alltid lukter og føles fresh, men også fordi det ser pent og kvinnelig ut.
DominantHr Skrevet 18. mars 2018 #5 Skrevet 18. mars 2018 Å løpe rundt og fange nakenmus, blir direkte feil. Ubarbert er sexy, og det mest estetiske. Rett og slett vakkert! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå