Rotemor Skrevet 18. mars 2018 #41 Skrevet 18. mars 2018 8 timer siden, Ansagt skrev: Det er trist at sex for deg er et resultat av å føle seg verdsatt heller en en av komponentene som gjør at man føler seg verdsatt. Mange kvinner er nok som deg, mens mange menn er motsatt. Dette er nok en av de store grunnene til at det krasjer mellom menn og kvinner, og den største grunnen til at menn klager over for lite sex. Så kan vi heller diskutere hvordan man bør løse dette.. 1 time siden, Ansagt skrev: Det er nok ikke trist for deg, og ditt forhold fungerer helt sikkert fint. Hvis du klarer lese innlegget med litt mindre sinte øyne så forstår du kanskje det som stod der også i stedet for å skumme igjennom og feiltolke det jeg skrev. Det er mer jeg som synes det er trist at det er sånn det fungerer for en del damer, og denne gangen var det du som bekreftet at sex bare er et resultat av forholdet. I enkelte forhold blir jo da sex helt uoppnåelig. Sex er jo fint om det kan være noe man har lyst på spontant og noe man skjemmer bort hverandre med heller enn ett resultat av en sjekkliste av husarbeid osv. Jeg tror du skjønner hva jeg mener, men det bare funker ikke sånn for deg, og en del andre.. 34 minutter siden, Ansagt skrev: Du tok det personlig ihvertfall, det er helt sikkert😉 Pussig det der....... 1
Ansagt Skrevet 19. mars 2018 #42 Skrevet 19. mars 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tviler jeg på. Å ta en tallerken i blandt eller plukke opp en genser er ikke å rydde hele tiden Du som mann kan ikke ane hva slags ansvar og jobb vi kvinner faktisk gjør, så vi kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Det mange av oss kvinner må gjøre, fordi mannen ikke ser mengden av det og bidrar selv, og tror han bidrar tilstrekkelig fordi han lager middag to ganger i uka og setter inn i oppvaskmaskinen av og til, kanskje plukker opp en sokk i ny og ne, gjør at vi blir tomme for energi, og ikke greier å ha sex rent fysisk fordi det krever så mye energi, og når man har tomme batterier må man lade opp, da lades først kroppen opp så hjernen, og kvinner må ha overskudd mentalt også for å tenne og få lyst, og er man på null så er det først seg selv man lader opp til, og om man aldri får lada fullt opp så har man ikke dette seksuelle mentale overskuddet, vi er ikke like kroppslige som menn når det kommer til sex. Anonymkode: a0480...def Nettopp, vi er forskjellige, og her forklarer du godt hvordan det fungerer for mange kvinner, men ikke alle såklart. Hvis jeg påstår menn ikke orker å engasjere seg i forholdet for det blir aldri noe sex, og da føler man seg ikke verdsatt. Da har vi to ganske rigide problemstillinger og dårlig grobunn for et forhold om ikke begge parter kan jenke seg litt for hverandre. Det jeg ikke liker er at du tilegner meg å ikke forstå hva kvinner gjør hele tiden fordi jeg ser det ikke fordi jeg er mann. Vel dette stemmer ikke, for vi har rettferdige fordelte oppgaver i huset, og jeg gjør hennes oppgaver oftere enn omvendt, og hun er i tillegg rotekoppen i forholdet vårt. Har ingen problemer med å gjøre mer husarbeid enn min samboer, men skulle det i tillegg manglet sex da hadde jeg reagert og ikke giddet å gjøre denne ekstra innsatsen sannsynligvis. Vel kanskje vi har så mye sex fordi jeg faktisk gjør litt mer. Sånn sett er det vært det i såfall😊
Frantic Skrevet 19. mars 2018 #43 Skrevet 19. mars 2018 18 hours ago, Rotemor said: Heldigvis så representerer ikke du menn. Det finnes menn som vet litt om kvinner og du er ikke en av dem. Jeg forstår forsatt ikke hvorfor kvinner er så agressive på dette forumet, alle er på sitt nivå og å tenke på sex før kjerlighet er en fase alle menn går igjennom, Du hjelper menn igjennom den fasen ved å oppføre deg maskulin og kun være feminin når du er rundt er mann du er tiltrukkket til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå