Gå til innhold

Noen som har erfaring med LG vask/tørk vaskemaskin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Zzyzx skrev:

Den bråker ikke mer enn en vanlig vaskemaskin gjør. Den er også ganske grei med det at den justerer vasketiden automatisk, og bruker igrunnen overraskende kort tid på en vanlig vask på 40 grader. 

Er den ødelagt så er den ødelagt, sånt skjer. Er sånn sett fornøyd hvis det skjer etter 7 år og ikke 1 år. Men det hadde vært greit å slippe, det er jeg helt enig i. :)

Okei, det er bra! :) smart.

Sant nok, da har den i alle fall vart en stund. :) Meeeen jeg målte akkurat dybden på min egen vaskemaskin nå, og det ser ut til at jeg må gå for en liten marskin som den jeg linket til over her :( . Fordi den du har blir alt for dyp-lang. Min vaskemaskin er 56 cm dyp og den passer AKKURAT. Og den du linket til er 63 cm dyp. Og da blir den stikkende ut ved døra til badet. Så det blir jo helt umulig :(  ahh, nå ble jeg litt trist her altså..

Anonymkode: 007bf...62c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 18.3.2018 den 18.25, Lillekråka skrev:

Vi er veldig fornøyde :-) 

Vet du om det går an å sette på tørking uten vask?

Anonymkode: 007bf...62c

Skrevet (endret)

Ooopsi! Ser nå at den du har lagt ut link av ikke er helt lik den vi har. Men vi har LG , og den går det ann å sette på tørk uten vask liksom :-) Er egne sånne «knapper» for forskjellif type vaskefunksjoner , og egne for tørkefunksjoner.

Endret av Lillekråka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...