Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Skrevet 16. februar 2005 Du finner ut at kjæresten din treffer tilfeldige menn og har sex med dem. Han har aldri nevnt noe om sine preferanser for homo-sex. Hvordan ville du reagert? Blir dette annerledes enn hvis han hadde vært utro med kvinner?
Gjest Helt greit! Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har sagt til kjæresten min at hvis han vil må han bare ha sex med menn, ikke noe stress å godta det for min del! Men han vil ikke, så da er det jo greit
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Jeg tror ikke jeg hadde blitt så lei meg som hvis det var med en jente. Jeg hadde blitt mer kvalm og sjokkert.
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Jeg hadde blitt sutrolig såret, lei meg og ikke minst sjokkert. Og forholdet hadde neppe blitt langvarig....
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 Hadde nok tatt det langt verre enn om han hadde vært utro med en dame.
Suzy Skrevet 17. februar 2005 #8 Skrevet 17. februar 2005 Utro er nå utro - og det hadde gjort meg såret og sint, men det som kanskje hadde bekymret med mest var at det var "tilfeldige menn" - det at han dermed utsatte meg for mulige sykdommer (og kanskje særlig aids) ville gjort meg skikkelig forbanna.
LilleBille Skrevet 17. februar 2005 #9 Skrevet 17. februar 2005 Utro er nå utro - og det hadde gjort meg såret og sint' date=' men det som kanskje hadde bekymret med mest var at det var "tilfeldige menn" - det at han dermed utsatte meg for mulige sykdommer (og kanskje særlig aids) ville gjort meg skikkelig forbanna.[/quote'] .. skriver under på denne jeg..
Gjest Daniella_ Skrevet 17. februar 2005 #10 Skrevet 17. februar 2005 Jeg hadde blitt sutrolig såret' date=' lei meg og ikke minst sjokkert. Og forholdet hadde neppe blitt langvarig....[/quote'] Samme her. Men jeg hadde også blitt mer sinna hvis det var en jente. Vet ikke hvorfor...er bare sånn :-?
nyibyen Skrevet 17. februar 2005 #11 Skrevet 17. februar 2005 Hadde nok tatt det langt verre enn om han hadde vært utro med en dame. Jeg også! Mest pga at hvis han var utro med en jente, så hadde det gått an å redde forholdet. Men hvis han var skaphomse (eller bi), så kunne jeg aldri gi ham alt det han ville, og han ville aldri kunne bli helt fornøyd i et forhold med meg.
Gjest Kane Skrevet 17. februar 2005 #13 Skrevet 17. februar 2005 Ærlighet er alfa og omega - hans mangel på denne hadde ødelagt alt av følelser - gutt eller jente...
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #14 Skrevet 17. februar 2005 Akkurat der vet jeg hans soleklare standpunkt, så jeg hadde ikke blitt imponert om han hadde løyet meg midt opp i ansiktet. Hadde han likevel hatt sex med menn hadde jeg blitt mest forbanna for at han ikke hadde fortalt meg om sine nye lyster, for da hadde det vært greit for meg om han ville prøve. Ingenting er greit bak min rygg.
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #15 Skrevet 17. februar 2005 hm. jeg hadde ikke akseptert det, men blitt mindre såra enn om det var andre damer han var utro med.
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2005 #16 Skrevet 17. februar 2005 uff a meg.. Syns det er verre.. At han også liker gutter.. Men, in the end, han var utro. Kanskje jeg hadde tilgitt utroskap, men om han likte å være med MENN, da hadde jeg gjort det slutt på sekundet!
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #17 Skrevet 17. februar 2005 Utro er utro, hakket værre med en mann for da er det jo noe jeg ikke kan gi ham. Å være bi er på ingen måte en unnskyldning for å ha seg med felre.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #18 Skrevet 17. februar 2005 Interessante svar. Jeg registrerte meg nettopp på gaysir, og såg noen brukerprofiler av typen "har heterofil samboer. 100% diskresjon kreves"
Fakse Skrevet 17. februar 2005 #19 Skrevet 17. februar 2005 Jeg registrerte meg nettopp på gaysir' date=' og såg noen brukerprofiler av typen "har heterofil samboer. 100% diskresjon kreves"[/quote'] Det behøver jo ikke å begy at samboeren ikke samtykker. Kan like godt være for at svigers og arbeidskamerater ikke skal finne det ut. Om jeg hadde funnet ut noe sånn om min mann hadde nok forholdet vært over. Kunne ikke ha levd i et forhold basert på løgn og utroskap uansett kjønn han var utro med.
CeeCee Skrevet 17. februar 2005 #20 Skrevet 17. februar 2005 Ifølge mine venner er det MANGE på Gaysir som har samboer/ er gift/ i forhold. De ønsker ikke at samboeren skal få vite om deres bisexuelle lyster, fordi de er redd for reaksjonene de vil få. Derfor ber de om 100% diskresjon. (Ikke på at de har vært utro med menn, men de er redd for reaksjonene de vil få fordi de har følelser for menn.) Hvordan hadde du reagert dersom mannen/kjæresten/ samboeren deres hadde fortalt at han hadde lyst å ha sex med en mann? Jeg hadde vel sagt det var greit... Sålenge han beskytter seg og så lenge hans følelser kun gikk på det seksuelle... Jeg hadde ikke følt meg truet da... Jeg hadde jo ikke kunnet forandre han uansett.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå