Gå til innhold

Ambivalent "date"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trenger litt tips. Har snakket med en fyr ganske lenge. Flere måneder. Møttes en gang. Problemet er vel kommunikasjonen. Han slutter konsekvent å svare midt i en samtale. Det skjer uten unntak, hver gang. Det er oftest jeg som tar initiativet til samtalene. Har bedt han være tydelig om han ikke er interessert, men han bare viser til en hektisk hverdag, er ikke så mye på nett osv...

Jeg tolker det uansett som at han ikke er spesielt interessert, men jeg får ikke vedkommende ut av hodet. Jeg tror jeg trenger at han sier det. For da ville jeg fint greid å gå videre. Det vet jeg. Så da lurer jeg på om det er noen her som har noen tips til hva jeg kan skrive, som ikke virker helt psyko, for å få en slags avslutning. Utrolig slitsomt å gå slik, å tenke på en person som er så "av og på"...

Anonymkode: c78b7...6a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke psyko? Psyko er jo gøy...

Anonymkode: 4bc70...7bc

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er trenger litt tips. Har snakket med en fyr ganske lenge. Flere måneder. Møttes en gang. Problemet er vel kommunikasjonen. Han slutter konsekvent å svare midt i en samtale. Det skjer uten unntak, hver gang. Det er oftest jeg som tar initiativet til samtalene. Har bedt han være tydelig om han ikke er interessert, men han bare viser til en hektisk hverdag, er ikke så mye på nett osv...

Jeg tolker det uansett som at han ikke er spesielt interessert, men jeg får ikke vedkommende ut av hodet. Jeg tror jeg trenger at han sier det. For da ville jeg fint greid å gå videre. Det vet jeg. Så da lurer jeg på om det er noen her som har noen tips til hva jeg kan skrive, som ikke virker helt psyko, for å få en slags avslutning. Utrolig slitsomt å gå slik, å tenke på en person som er så "av og på"...

For å si det sånn håper jeg virkelig han ikke er spesielt interessert. For hva hvis han faktisk er det? Han er uansett ikke personen du vil leve videre med når han ikke mer selv nå i starten. Derfor trekker jeg slutningen for deg: Du trenger ikke at han sier noe som helst. Du trenger enkelt å greit bare selv å innse at denne fyren uansett ikke er bra nok for deg. Sånn, få fyren ut av hodet nå og fokuser heller på noen som gjør deg godt!

Anonymkode: 87b24...66b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn håper jeg virkelig han ikke er spesielt interessert. For hva hvis han faktisk er det? Han er uansett ikke personen du vil leve videre med når han ikke gir mer selv nå i starten. Derfor trekker jeg slutningen for deg: Du trenger ikke at han sier noe som helst. Du trenger enkelt å greit bare selv å innse at denne fyren uansett ikke er bra nok for deg. Sånn, få fyren ut av hodet nå og fokuser heller på noen som gjør deg godt!

Retta skrivefeil ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Snakket i flere måneder og kun møttes en gang? Spør om han har tenkt til å be deg ut på date igjen snart og hvorfor han egentlig chatter med deg!

At han dropper ut av samtaler trenger ikke bety så mye, noen er sånn, bla. meg, ser på chatten som mer som en mail og svarer når det passer meg, kan chatte litt så hoppe ut og svare noen dager senere når jeg er i modus igjen. Men pga dere har snakket så lenge og ikke møttes mere så høres det ikke ut som han er interessert nei, kanskje i tidsfordriv men ikke noe kjæreste og det ansvaret og forpliktelsene det medfølger. Hadde du vært drømmedama hans hadde han møtt deg mange fler ganger, spiller ingen rolle om han bor på motsatt side av landet, man reiser om man tror man har funnet den man vil leve med resten av livet eller bli kjent med for å se om det er en man kan leve med resten av livet.

Anonymkode: e3ff8...6eb

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn håper jeg virkelig han ikke er spesielt interessert. For hva hvis han faktisk er det? Han er uansett ikke personen du vil leve videre med når han ikke mer selv nå i starten. Derfor trekker jeg slutningen for deg: Du trenger ikke at han sier noe som helst. Du trenger enkelt å greit bare selv å innse at denne fyren uansett ikke er bra nok for deg. Sånn, få fyren ut av hodet nå og fokuser heller på noen som gjør deg godt!

Takk for svar - du har helt rett. Jeg har sagt det samme til meg selv mange ganger, også greier jeg ikke å gå videre. Låser av for å treffe andre, sånn i tilfelle han plutselig skulle finne på å ta initiativ. Tullete, I know :( Leste et svar i en annen tråd her som viste til et rotte-eksperiment, hvor uforutsigbar belønning fører til at rottene bare sitter å venter på belønningen. Sånn føles det.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakket i flere måneder og kun møttes en gang? Spør om han har tenkt til å be deg ut på date igjen snart og hvorfor han egentlig chatter med deg!

At han dropper ut av samtaler trenger ikke bety så mye, noen er sånn, bla. meg, ser på chatten som mer som en mail og svarer når det passer meg, kan chatte litt så hoppe ut og svare noen dager senere når jeg er i modus igjen. Men pga dere har snakket så lenge og ikke møttes mere så høres det ikke ut som han er interessert nei, kanskje i tidsfordriv men ikke noe kjæreste og det ansvaret og forpliktelsene det medfølger. Hadde du vært drømmedama hans hadde han møtt deg mange fler ganger, spiller ingen rolle om han bor på motsatt side av landet, man reiser om man tror man har funnet den man vil leve med resten av livet eller bli kjent med for å se om det er en man kan leve med resten av livet.

Hei, ja vi har snakket siden Oktober. Møttes på en datingapp. 

Har gjort det, og får til svar at det skal han når ting blir mindre hektiske. Han har en litt krevende situasjon som han har forklart meg, men akkurat nå føles det ut som han bruker det som en unnskyldning for å ikke treffes. Han har også sagt at han sliter med selvtilliten pga at eksen var utro. Jeg har virkelig gjort mitt for å forsikre vedkommende om at jeg er interessert. Og han har sagt det samme, men det skjer ingenting. Her snakker vi avstand 15 min kjøring. 

EI venninne sa akkurat det samme; han vil ikke forplikte seg. 

Takk for svar

TS

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

får til svar at det skal han når.....
Han har en litt krevende situasjon
bruker det som en unnskyldning for å ikke treffes.
sliter med selvtilliten pga at eksen var utro.
det skjer ingenting. Her snakker vi avstand 15 min kjøring. 

EI venninne sa akkurat det samme; han vil ikke forplikte seg. 

Takk for svar

TS

Utsettelser, utsettelser, bortforklaringer, unnskyldninger, issues, gidder ikke, prioriterer ikke, ønsker ikke nok.
Om han vil eller ikke finne ei å forplikte seg med så er han hvertfall langt fra klar for det uansett! Ikke bruk mere tid på han, finn deg en som er klar for noe ordentlig :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utsettelser, utsettelser, bortforklaringer, unnskyldninger, issues, gidder ikke, prioriterer ikke, ønsker ikke nok.
Om han vil eller ikke finne ei å forplikte seg med så er han hvertfall langt fra klar for det uansett! Ikke bruk mere tid på han, finn deg en som er klar for noe ordentlig :)

I KNOW! Men jeg har så utrolig behov for at han skal være tydelig...for da hadde jeg sluppet det. Om han hadde sagt "jeg er ikke klar uansett"....nå bare blir jeg hengende...jeg takler fint en avvisning. Det hadde vært en lettelse...Herregud så patetisk!

TS

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..nå bare blir jeg hengende...Herregud så patetisk!

TS

Ja..... Actions speaks louder than words for å si det sånn, han kan egentlig ikke få vært så mye mer tydelig !
Bare face it og overcome, girl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...