Gå til innhold

Vrien bussjåfør. Noen leter virkelig etter å forsure andres liv!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er yrkessjåfør og kan med hånden på hjertet si at jeg ville ikke vart EN dag på jobb dersom jeg drev persontransport.

Hadde klikket helt for meg.

Jeg nekter også å ha med private kunder å gjøre.

La meg ta et eksempel fra en del år tilbake; Jeg skal levere en vare til privat adresse med lastebil. Når jeg ankommer stedet så lurer kunden på hvor «sidemannen» min er og hvordan jeg skal få denne varen opp i 5.etg alene...

Wtf?! Får til helvete bære dine egne varer. 

Anonymkode: 44b8a...01a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er yrkessjåfør og kan med hånden på hjertet si at jeg ville ikke vart EN dag på jobb dersom jeg drev persontransport.

Hadde klikket helt for meg.

Jeg nekter også å ha med private kunder å gjøre.

La meg ta et eksempel fra en del år tilbake; Jeg skal levere en vare til privat adresse med lastebil. Når jeg ankommer stedet så lurer kunden på hvor «sidemannen» min er og hvordan jeg skal få denne varen opp i 5.etg alene...

Wtf?! Får til helvete bære dine egne varer. 

Er avtalen at varene skal leveres inne hos mottaker, skal du/dere bære varene opp til leiligheten

Anonymkode: 7d769...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er avtalen at varene skal leveres inne hos mottaker, skal du/dere bære varene opp til leiligheten

Anonymkode: 7d769...c8f

Hvis en kunde ønsker det så må det bestilles. Hos et firma som driver med den slags slaveri.

Det gjør ikke vi.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 18.3.2018 den 11.36, AnonymBruker skrev:

TS her

forstår det med at bussjåføren har pause, men jeg hadde ikke tenkt å plage han, men sette meg helt bak i bussen. Han hadde ikke merket noe til meg

Anonymkode: 7dd8b...a18

1. Det kunne ikke bussjåføren vite. Han har krav på pause i ro og mak, og har ingen forutsetninger for å vite at du ikke kom til å sette deg på fremste rad og mase hull i hodet på han. 

2. Hva om det kom 20 personer like etterpå som også frøs, og som så at du fikk komme inn? Da måtte de også fått slippe inn og pausen hadde vært spolert. 

Se litt lenger enn din egen nesetipp. Som flere sier: hadde du tatt med deg kunder inn på pauserommet når du var på jobb? Jeg vet hvertfall at jeg aldri har pasienter med meg til pause. Når det er pause har jeg fri, og skal slippe å forholde meg til jobb - da skal jeg kjøle ned hodet etter å ha måttet omgås mange slitsomme folk i løpet av flere timer. Bussjåføren har det helt sikkert likt.

Anonymkode: a9f9c...eb6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎18‎.‎03‎.‎2018 den 0.48, AnonymBruker skrev:

Ja, akkurat. Sikkert er det hvertfall ikke å kjøre imens en person betaler stående...!!!

Løsningen ble å skrive på noen vinduer at han ikke måtte la folk stå ute å vente fordi han ikke gadd å sleppe dem på, og at han ikke måtte la folk stå ute å fryse Ahahahaha håper han leser det og blir like forbannet som jeg ble. Da får han smake sin egen medisin

Anonymkode: 7dd8b...a18

Så du tægga på bussvinduene som "straff"?

Anonymkode: 7f966...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...