Gå til innhold

Hva får frem dine verste sider?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NuttinSpecial
På 20.3.2018 den 18.45, Neinøff skrev:

Det er et litt komplisert spørsmål, dumme ateister får frem noe i meg, men jeg tror egentlig det er både best og verst. Best fordi jeg blir engasjert og opptatt av å argumentere, verdt fordi jeg kan være litt stygg.

..? :ninuskapus:

ricky-er.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

-De som leker dum for å gjøre seg selv "søt".

-Avbryter/overser andre mennesker i en samtale.

-Stappfulle butikker med mennesker som ikke eier køkultur og de som setter handlevogna slik at den sperrer veien. 

-Ekskjæresten min når han skal prøve å kontrollere meg selv 1 år etter bruddet. 

Anonymkode: 66787...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Når jeg føler meg dum rundt andre.

-Å bli avvist eller ignorert.

-Folk som syter mye.

-Store folkemengder og frekke mennesker.

-Høyt stressnivå og folk som maser.

-Når jeg ser andre bli behandlet urettferdig/stygt.

-Når jeg er sulten over lengre tid. Samme hvis jeg er ekstremt sliten og trøtt.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som kommenterer andre mennesker, uten at disse menneskene veit om det.

Uansett om det ikke er direkte vondt ment, så burde det egentlig ha blitt diskutert direkte med dem det gjelder... 

Anonymkode: 7dceb...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stress, foreldrene mine, urettferdighet, å være i et forhold, ikke å ha fått nok søvn, og generelt treige, dumme mennesker

Anonymkode: 5aa87...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk som ikke holder avtaler/kommer for sent.

De som ligger i venstre felt på motorvei og ikke legger seg inn til høyre når jeg kommer bak og vil forbi. Faen i helvete, venstre felt er et forbikjøringsfelt, ikke et ligge og kose seg uten og se i speiletfelt!!! 

Og de som besøker Oslo knapt en gang i året og skriker høyest på nett om parkering, bilfritt sentrum, mc-parkering og svenske tilstander i hovedstaden. 

Anonymkode: b9b5b...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som ikke gidder å kildesortere og stapper restavfallsdunken så full at den renner over, for så å fortsette å kaste søppelet på bakken ved siden av. For så å ikke å gidde å rydde når fulgler kommer og drar alt utover, og lar det blåse inn i naboens hage. 

18 åringer som gir meg opplæring på selvfølgeligheter og enkle rutineoppgaver som jeg har gjort i 20 år og kunne gjort i søvne. (feks ting som ligner på å fylle spylevæske, eller vaske tøy, fordi jeg av og til tenker høyt og sier ting som, oi hvordan skal jeg få gjort dette nå da, skal vi se, hm, hvis jeg leter etter noe eller noe er ødelagt eller det er noen ekstra komplikasjoner i forhold til den egentlig enkle tingen. Det betyr ikke at jeg trenger å få forklart hvordan det skal gjøres i utgangspunktet, saaakte som om de snakker til en unge. Grrr, blir så irritert på sånne at jeg ikke orker å svare at ja jeg VET det, men ditt og datt, så derfor har jeg det jo også gående, kan nok kanskje takke meg selv litt for at det skjer såpass ofte :fnise:

Anonymkode: c2984...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min biologiske mor får frem mine verste sider. Jeg blir så sint av løgnene hennes!

Anonymkode: 1ec40...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At samboer ikke bidrar til husarbeidet og at jeg må gjøre alt og bli sliten av det. Da blir jeg sur og lite hyggelig etterpå.

Anonymkode: c096c...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Slow-walkers, sånne som går foran deg, gjerne flere i bredden, på kjøpesenteret, og fa... ikke evner å tenke at det er andre mennesker der som kanskje vil forbi.    Er sånne i svømmehallen også, under treningstimene, 2 venninner som opptar 3-3,5 baner som svømmer tregt som fa.... De svømmer loddrett mens skravla går. Blir forbanna bare jeg tenker på det!!

Endret av Nina1975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mobbing, folk som er slemme med barn. Ikke mange ting som gjoer meg sint, men dette liker jeg overhodet ikke. 

Folk som ødelegger historiske kulturminner. Idioter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...