CeeCee Skrevet 18. februar 2005 #41 Del Skrevet 18. februar 2005 26!! Jeg ville også gjerne vært undervektig. Gud som jeg skulle spist og kost meg da, isteden for å forgjeves prøve å slanke meg... Unnskyld meg! Spist og KOST deg? Det er ikke _kos_ for meg, men et mareritt!! Må spise masse og ofte for i det hele tatt klare å legge på meg bittelitt, selv om jeg ikke er særlig sulten, fordi jeg har sinnsyk forbrenning! Er ikke akkurat hyggelig når typen stryker deg over låret og sier "Vennen min, du må spise mer! Du holder jo på å forsvinne kjære..." Fikk det deg til å se det i et litt annet perspektiv???? Ble provosert nå jeg! Hvorfor tror så mange at bare man er tynn så er man fornøyd??? Kunne godt tenkt meg å legge på meg 5-6 kilo jeg bare ved å spise, men det kan jeg bare drømme om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 18. februar 2005 #42 Del Skrevet 18. februar 2005 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 18. februar 2005 #43 Del Skrevet 18. februar 2005 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. februar 2005 #44 Del Skrevet 18. februar 2005 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 18. februar 2005 #45 Del Skrevet 18. februar 2005 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. februar 2005 #46 Del Skrevet 18. februar 2005 Ble provosert nå jeg! Hvorfor tror så mange at bare man er tynn så er man fornøyd??? Kunne godt tenkt meg å legge på meg 5-6 kilo jeg bare ved å spise, men det kan jeg bare drømme om! Ikke alle som forstår alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. februar 2005 #47 Del Skrevet 18. februar 2005 min er forresten 21,5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. februar 2005 #48 Del Skrevet 18. februar 2005 Unnskyld meg! Spist og KOST deg? Det er ikke _kos_ for meg, men et mareritt!! Må spise masse og ofte for i det hele tatt klare å legge på meg bittelitt, selv om jeg ikke er særlig sulten, fordi jeg har sinnsyk forbrenning! Er ikke akkurat hyggelig når typen stryker deg over låret og sier "Vennen min, du må spise mer! Du holder jo på å forsvinne kjære..." Fikk det deg til å se det i et litt annet perspektiv???? Ble provosert nå jeg! Hvorfor tror så mange at bare man er tynn så er man fornøyd??? Kunne godt tenkt meg å legge på meg 5-6 kilo jeg bare ved å spise, men det kan jeg bare drømme om! Beklager - mente ikke å såre deg :oops: Jeg bare så andre som skrev det samme som jeg mente, og jeg mente ikke å være direkte undervektig, men å være undervektig i BMI-forstand! Og det er heller ikke så lett når man som i mitt tilfelle har vært tynn og kunne spise alt jeg ville før, mens jeg nå veier 20 kg. mer og går rundt og lengter tilbake til "gamle dager". For jeg er utroooolig glad i mat og godsaker! Det var det jeg egentlig mente - at jeg ønsker å være like slank nå, som jeg var før. Beklager at dette såret deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 18. februar 2005 #49 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg ligger på rundt 22-23, men vet ikke helt nøyaktig vekta mi, har ikke vekt selv. Ganske fornøyd, men kunne nok strammet litt opp. Har sånne dame-former, og det liker jo gutta :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. februar 2005 #50 Del Skrevet 18. februar 2005 17. Ser ikke undervektig ut og trives sånn som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prycilla Skrevet 19. februar 2005 #51 Del Skrevet 19. februar 2005 BMI 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. februar 2005 #52 Del Skrevet 19. februar 2005 Min er 26. Er definitivt ikke tykk/overvektig - har en del muskler men kan allikevel gå ned kanskje 7-8 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 19. februar 2005 #53 Del Skrevet 19. februar 2005 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 19. februar 2005 #54 Del Skrevet 19. februar 2005 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 19. februar 2005 #55 Del Skrevet 19. februar 2005 min BMI er 18,2.. Lang og slank og trives med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 19. februar 2005 #56 Del Skrevet 19. februar 2005 Beklager - mente ikke å såre deg :oops: Jeg bare så andre som skrev det samme som jeg mente, og jeg mente ikke å være direkte undervektig, men å være undervektig i BMI-forstand! Og det er heller ikke så lett når man som i mitt tilfelle har vært tynn og kunne spise alt jeg ville før, mens jeg nå veier 20 kg. mer og går rundt og lengter tilbake til "gamle dager". For jeg er utroooolig glad i mat og godsaker! Det var det jeg egentlig mente - at jeg ønsker å være like slank nå, som jeg var før. Beklager at dette såret deg :trøste: Ble ikke såret! Blir bare så provosert av alle som tror at det er så enkelt å være tynn... det kan være like slitsomt å legge på seg for tynne, som det er for tykke å slanke seg... men det er, som Ninakanin sa, ikke alle som forstår... Har roet meg ned nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 19. februar 2005 #57 Del Skrevet 19. februar 2005 Nå har jeg BMI på 21. For to år siden var den på 23, og for fem år siden var den på 16. Kan vel si at vekta mi har gått litt opp og ned. Men nå tror jeg den er der som det er naturlig for meg å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. februar 2005 #58 Del Skrevet 19. februar 2005 19 ifølge kalkulatoren. hva sier egentlig det om meg og min trivselsvekt, beinbygning osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppefrø Skrevet 19. februar 2005 #59 Del Skrevet 19. februar 2005 19 ifølge kalkulatoren. hva sier egentlig det om meg og min trivselsvekt, beinbygning osv? Ikke stort. Men den gir en pekepinn på om du f.eks er helseskadelig overvektig. Den er vel ikke ment til og brukes som "har BMI på 21, ønsker å komme meg ned i 19,4" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutti Frutti Skrevet 20. februar 2005 #60 Del Skrevet 20. februar 2005 HJEEEELP!!! Min va 17!!!!!!! Og 18.5 er undervektig! Men jeg klarer ikke legge på meg!! Jeg spiser normalt!! Jeg har sinnsyk forbrenning... Min er og 17.. Har akkurat det samme problemet som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå