Gå til innhold

Hva er din BMI?

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Er veldig flink til å trene i ca en mnd i gangen, så gir jeg opp... Har til og med apparat på rommet mitt...

Ser ikke fæl ut nei, men blir vi jenter noen gang helt fornøyd da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19, regnet jeg akkurat ut - har faktisk ikke gjort det før...

Og jeg trener en del styrke.

Akkurat passe til min kropp!

Men for å være ærlig så sier vel ikke det tallet så veldig mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min er knapt 18. (Ja, da er jeg altså undervektig da) Jeg har aldri slanket meg eller noe, jeg har ingen spiseforstyrrelse, jeg er bare naturlig tynn, det har jeg vært hele mitt liv. Synes jeg er "passe" jeg, men defineres altså som undervektig. Kanskje jeg må få masse muskler, så jeg blir "normal"? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok eneste over 25 som legger inn, men det gjør ikke noe. :-)

Min BMI er 29.2 :oops: , overvektig og jobber med saken på å komme meg lavere. Startet på 32 så fornøyd med fremgangen selv om det er et stykke og tid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske smal, og selv om jeg er muskuløs (noe de som kjenner meg vil bekrefte), har jeg allikevel en BMI på 18.5-19 (har ikke vekt hjemme). Det kan høres tynt ut, men jeg spiser normalt, trener en del, både styrke og utholdenhet. Jeg tror til en viss grad at kroppen bestemmer hva slags vekt som er bra for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ca 25.5, og det er jeg fornøyd med. Hadde vært gøy å komme ned til 25 blank, for da er jeg liksom normalvektig, men det er jo bare snakk om desimaler. Jeg føler meg normalvektig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...