AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Jeg har noen små sprengte blodkar i ansiktet og vurderer å fjerne med laser, men fungerer det? Hvor mange behandlinger må man regne med? Anonymkode: 03812...67f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Ja, har fjernet i ansiktet med laser og på beina med skleroterapi. Tror det var det det het? De i ansiktet ble mye bedre etter tre behandlinger og kom gradvis tilbake i løpet av seks-ni måneder. Tror jeg gjorde det fem ganger på tre år (tre behandlinger hver gang) men så ga jeg bare opp. De på beina kom enda fortere tilbake men der trengte jeg bare to behandlinger hver gang. Anonymkode: 566f1...63c
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 Jeg tok laser på et kraftig blodkar i nesen (kom ut av nesebordet og var irriterende synlig) Tok to behandlinger med et skudd hver gang, utrolig effektivt! Har ikke kommet tilbake. Følger tråden da jeg også vurderer ansikt, har frostskader i kinnene med sprengte blodkar. Må sminke over daglig. Anonymkode: aed9d...6ec
laperla Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 Jeg fjernet et sjenerende blodkar med laser ved nesen for 6 uker siden. Det ble fjernet med et skudd som nevnt over her. Sist uke var jeg til sjekk, og det trengs ikke flere behandlinger. Det var usikkert, da det var mye mulig det nødvendig med 2 - 3 behandlinger. Flekken ble først svart, som en liten tatovering, overraskende lite synlig. I løpet av 2 dager ble prikken mindre i størrelse, og endret farge til rød. I løpet av 5 dager var prikken helt borte. Nå er det helt usynlig. Brukte litt concealer over, men dette var strengt talt ikke nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå