AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #21 Skrevet 17. mars 2018 19 minutter siden, KrissG skrev: Da skal jeg gjøre det Dra string litt opp sånn at rumpen vises enda bedre Rålekkert det vennen Skulle gjerne hatt rumpa di foran meg her nå. Tatt noen flotte bilder, koset oss med noe godt å spise og hatt hatt flott sex. Synd man ikke kan få kontakt her eller opplyse om private ting sånn som tlf, hvor man bor osv. Jeg tror i hvert fall ikke det. Er det noe innboks eller noe her? Hadde vært veldig koselig å fått enda bedre kontakt med deg. Jeg er 41 år, høy og kjekk - lys blond, blå øyne. Snill og hyggelig. Lengter etter sol og varme Anonymkode: 41c15...3d6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #22 Skrevet 17. mars 2018 2 minutter siden, KrissG skrev: Bra at jeg klarte det Jeg kan sikkert ta flere bilder av rumpesprekken min også om dere vil. hihi Gjerne det Klarer du å få tatt et bilde når du sitter på huk med stringen dratt opp så langt du kan? Klem Anonymkode: 41c15...3d6
Gjest KrissG Skrevet 17. mars 2018 #23 Skrevet 17. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Rålekkert det vennen Skulle gjerne hatt rumpa di foran meg her nå. Tatt noen flotte bilder, koset oss med noe godt å spise og hatt hatt flott sex. Synd man ikke kan få kontakt her eller opplyse om private ting sånn som tlf, hvor man bor osv. Jeg tror i hvert fall ikke det. Er det noe innboks eller noe her? Hadde vært veldig koselig å fått enda bedre kontakt med deg. Jeg er 41 år, høy og kjekk - lys blond, blå øyne. Snill og hyggelig. Lengter etter sol og varme Anonymkode: 41c15...3d6 Du kan jo sende meldinger her da
Gjest KrissG Skrevet 17. mars 2018 #24 Skrevet 17. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Gjerne det Klarer du å få tatt et bilde når du sitter på huk med stringen dratt opp så langt du kan? Klem Anonymkode: 41c15...3d6 Jeg kan forsøke. Men da forsvinner stringen langt inn i fitta mi.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #25 Skrevet 17. mars 2018 5 minutter siden, KrissG skrev: Jeg kan forsøke. Men da forsvinner stringen langt inn i fitta mi. Jeg vet det huff hehe - bare pass på at det ikke gjør vondt. Vil jo ikke at du skal få vondt heller. Klem Anonymkode: 41c15...3d6
Gjest KrissG Skrevet 17. mars 2018 #26 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vet det huff hehe - bare pass på at det ikke gjør vondt. Vil jo ikke at du skal få vondt heller. Klem Anonymkode: 41c15...3d6 Jeg sa ikke at det var vondt
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #27 Skrevet 17. mars 2018 8 minutter siden, KrissG skrev: Du kan jo sende meldinger her da Ja, jeg kunne faktisk det. Sjekket profilen din nå og der står det meldinger - supert! Jeg er ny her - bare vært her i et par dager. Skriver til deg på innboks Anonymkode: 41c15...3d6
Gjest KrissG Skrevet 17. mars 2018 #28 Skrevet 17. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Ja, jeg kunne faktisk det. Sjekket profilen din nå og der står det meldinger - supert! Jeg er ny her - bare vært her i et par dager. Skriver til deg på innboks Anonymkode: 41c15...3d6 Gjør det så kan jeg kanskje ta noen bilder du liker
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #29 Skrevet 17. mars 2018 Fortsett på private meldinger, dere 2. Anonymkode: 9dab5...f6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå