Gå til innhold

Buttcrack

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, KrissG skrev:

Da skal jeg gjøre det ;) Dra string litt opp sånn at rumpen vises enda bedre ;) 

Rålekkert det vennen :kyss2: Skulle gjerne hatt rumpa di foran meg her nå. Tatt noen flotte bilder, koset oss med noe godt å spise og hatt hatt flott sex. Synd man ikke kan få kontakt her eller opplyse om private ting sånn som tlf, hvor man bor osv. Jeg tror i hvert fall ikke det. Er det noe innboks eller noe her? Hadde vært veldig koselig å fått enda bedre kontakt med deg. Jeg er 41 år, høy og kjekk - lys blond, blå øyne. Snill og hyggelig. Lengter etter sol og varme :)

Anonymkode: 41c15...3d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, KrissG skrev:

Bra at jeg klarte det :) Jeg kan sikkert ta flere bilder av rumpesprekken min også om dere vil. hihi

Gjerne det :Nikke: Klarer du å få tatt et bilde når du sitter på huk med stringen dratt opp så langt du kan? Klem :hjerte:

Gjest KrissG
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Rålekkert det vennen :kyss2: Skulle gjerne hatt rumpa di foran meg her nå. Tatt noen flotte bilder, koset oss med noe godt å spise og hatt hatt flott sex. Synd man ikke kan få kontakt her eller opplyse om private ting sånn som tlf, hvor man bor osv. Jeg tror i hvert fall ikke det. Er det noe innboks eller noe her? Hadde vært veldig koselig å fått enda bedre kontakt med deg. Jeg er 41 år, høy og kjekk - lys blond, blå øyne. Snill og hyggelig. Lengter etter sol og varme :)

Du kan jo sende meldinger her da :) 

Gjest KrissG
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjerne det :Nikke: Klarer du å få tatt et bilde når du sitter på huk med stringen dratt opp så langt du kan? Klem :hjerte:

Jeg kan forsøke. Men da forsvinner stringen langt inn i fitta mi.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, KrissG skrev:

Jeg kan forsøke. Men da forsvinner stringen langt inn i fitta mi.

Jeg vet det huff hehe - bare pass på at det ikke gjør vondt. Vil jo ikke at du skal få vondt heller. Klem :hjerte:

Gjest KrissG
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg vet det huff hehe - bare pass på at det ikke gjør vondt. Vil jo ikke at du skal få vondt heller. Klem :hjerte:

Jeg sa ikke at det var vondt ;) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, KrissG skrev:

Du kan jo sende meldinger her da :) 

Ja, jeg kunne faktisk det. Sjekket profilen din nå og der står det meldinger - supert! :Nikke: Jeg er ny her - bare vært her i et par dager. Skriver til deg på innboks :)

Gjest KrissG
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, jeg kunne faktisk det. Sjekket profilen din nå og der står det meldinger - supert! :Nikke: Jeg er ny her - bare vært her i et par dager. Skriver til deg på innboks :)

Gjør det så kan jeg kanskje ta noen bilder du liker ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Fortsett på private meldinger, dere 2.

Anonymkode: 9dab5...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...