Gå til innhold

Buttcrack

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting tenner meg mer enn når jeg ser ei dame sitte nede som ikke bruker belte og viser meg halve rumpa si - det er sååå drit deilig å se rumpesprekken på damer. Vet dere damer om at dere sitter og viser frem godsakene på denne måten eller bryr dere dere rett og slett ikke? :kyss2::kyss2:

Anonymkode: 41c15...3d6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem damer gjør dette? Jeg har aldri bøyd meg ned og fått rumpesprekk i hele mitt liv tror jeg. 

Anonymkode: 47d10...e32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker du å rimme også?

Anonymkode: b6862...312

Skrevet

Hvilke damer ikke hvem damer.. beklager off topic, men får vondt i øynene.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser det særlig om sommeren når damene går uten jakker - med jeans og en topp - så når de da sitter ute et sted når det er varmt og deilig om sommeren - f,eks, på en trapp, tribune, utecafe osv så er det rett som det er at jeg ser dette. De har som regel da ikke belte i buksa slik at den sklir ned når man setter seg - det viser seg jo faktisk at noen ikke bruker truse engang under jeans'en... Nydelig!

• Liker 1
Skrevet

Dette er det lenge siden jeg har sett. Så det endel når buksene var lave i livet, ikke så mye nå lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som går med bukser med lave liv enda 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du å rimme også?

Anonymkode: b6862...312

Jeg visste ikke hva å rimme betød - så jeg måtte finne det ut :) Åhhhh ja, skulle gjerne ha hatt ei dame på alle fire her og slikket henne i rumpa. Wow! Delicious!

AnonymBruker
Skrevet

Rørleggersprekk?

Anonymkode: cc436...fb5

Gjest KrissG
Skrevet

Bukser med lavt liv gjør at det av og til skjer. Er ikke noe jeg gjør bevisst. Vet at stringen av og til vises. Om det gir deg glede så er det bra :) Kanskje jeg må begynne å gjøre det mer bevisst ;) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, KrissG skrev:

Bukser med lavt liv gjør at det av og til skjer. Er ikke noe jeg gjør bevisst. Vet at stringen av og til vises. Om det gir deg glede så er det bra :) Kanskje jeg må begynne å gjøre det mer bevisst ;) 

Synes det er vakkert. Både med rumpesprekk og string som vises. Det er så sexy. Også sitte sånn i all offentlighet sånn at alle som går forbi ser det. Ofte er det ubevisst sikkert, men regner med at noen vet det også? Det er et herlig mysterium for oss menn som enda ikke er blitt besvart hehe. Vet damene om at de sitter sånn eller gjør de det ikke? Bare i hvert fall fortsett sånn. Får så stiv og flott pikk av å sette meg rett bak ei dame som sitter sånn. Mmmm!

• Liker 1
Gjest KrissG
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Synes det er vakkert. Både med rumpesprekk og string som vises. Det er så sexy. Også sitte sånn i all offentlighet sånn at alle som går forbi ser det. Ofte er det ubevisst sikkert, men regner med at noen vet det også? Det er et herlig mysterium for oss menn som enda ikke er blitt besvart hehe. Vet damene om at de sitter sånn eller gjør de det ikke? Bare i hvert fall fortsett sånn. Får så stiv og flott pikk av å sette meg rett bak ei dame som sitter sånn. Mmmm!

Selvfølgelig vet jeg at stringen og rumpesprekken vises. Jeg jobber i en matbutikk og går ofte i jeans med lavt liv. Da vises det jo når jeg sitter på huk og sånn. Er jo litt deilig om du får stiv av å se det. Kanskje jeg må begynne å gjøre det oftere. Bevisst altså ;) 

Gjest KrissG
Skrevet (endret)

;) 

Endret av KrissG
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, KrissG skrev:

Selvfølgelig vet jeg at stringen og rumpesprekken vises. Jeg jobber i en matbutikk og går ofte i jeans med lavt liv. Da vises det jo når jeg sitter på huk og sånn. Er jo litt deilig om du får stiv av å se det. Kanskje jeg må begynne å gjøre det oftere. Bevisst altså ;) 

Ja, bare fortsett med det jenta mi. Det nydelig :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nydelig

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, KrissG skrev:

Buttcracken min ;) 

IMG_5387.jpg

Flott når stringen vises, jenta mi :kyss2: Den vises enda mer når man sitter nede. Fin du er.

Gjest KrissG
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Da skal jeg gjøre det ;) Dra string litt opp sånn at rumpen vises enda bedre ;) 

Gjest KrissG
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Flott når stringen vises, jenta mi :kyss2: Den vises enda mer når man sitter nede. Fin du er.

Takk :) Litt vanskelig å ta bilde av meg selv bak. Skulle jo bare erte dere litt da ;) 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, KrissG skrev:

Takk :) Litt vanskelig å ta bilde av meg selv bak. Skulle jo bare erte dere litt da ;) 

Det klarte du også :link:hehe

Gjest KrissG
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det klarte du også :link:hehe

Bra at jeg klarte det :) Jeg kan sikkert ta flere bilder av rumpesprekken min også om dere vil. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...