AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Burde jeg ringe føden eller er det normalt med menssmerter i ryggen siste ukene? Er ikke sånn drit vondt, men litt vondt og kommer og går hele tiden. Sitter på ene siden helt nederst i ryggen. Har bare vart i kveld. Flere? Uke 35 her og vil ikke ha noe fødsel enda... Anonymkode: 89465...d8d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Ville ringt føden. Anonymkode: 7efdc...40d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 Ring føden og forhør deg. Anonymkode: f571c...fe7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ringt føden. Anonymkode: 7efdc...40d 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring føden og forhør deg. Anonymkode: f571c...fe7 Er så redd for om at det er jeg som har lav smerteterskel og er over hysterisk.. Men er vel kanskje bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite? Trodde det hadde gått over istad, men nå kom bare smertene tilbake bare at de ligger hele langs korsryggen og ikke bare på den ene siden... Anonymkode: 89465...d8d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #5 Skrevet 18. mars 2018 Ring føden så får du en sjekk Det er jobben deres, og det er helt vanlig å komme inn for en sjekk selv om det viser seg at det ikke er fødsel. Og tenk hvis det er en prematur fødsel på gang, da er det iallefall viktig å finne ut hvordan babyen har det. Og hva så om du er hysterisk? Har vel lov til det når man skal føde! Anonymkode: d45aa...626 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #6 Skrevet 18. mars 2018 Ville ringt føden. Kan være maserier/modningsrier. Hadde det mye ukene før fødsel. Men de ga seg inne 5-6 timer og kunne komme med opptil 15 min mellom, og noen ganger 5 min mellom. Men for meg satt de mer i magen, men også litt i ryggen. Når riene faktisk kom (i uke 39), så satt de i ryggen og nedover hoftene/lårene for meg. Og jeg klarte ikkr annet enn å røre på meg, gå rundt, bøye meg ned på huk, masasje på korsryggen. Men riene mine ble ikke regelmessige før jeg hadde 5 cm åpning. Når jeg ringte føden, sa de jeg kunne avvente å se, men følte for en sjekk, og fikk komme inn. Da hadde jeg 5 cm åpning. Så stol på deg selv og dra inn om du føler for å sjekke det. I værstefall blir du sendt hjem med beskjed om å vente å se og komme inn når det blir mer regelmessig/vondere men jeg villr absolutt ringt om de fortsatt er til stede. For å se om det er påbegynnende eller ikke. Anonymkode: 87cbc...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå