AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Jeg har flere ganger skrevet med menn som bor et stykke unna meg, og det synes jeg ikke at fungerer særlig godt. Det blir ofte sånn at man skriver og skriver. Først er gjerne tonen god, men så etter hvert mister jeg interessen for dem. Tror det er fordi jeg lurer på om vi har kjemi i virkeligheten og når vi da ikke får møtt hverandre relativt kjapt så dabber interessen av. Hva gjør dere andre? Dropper dere folk som bor langt unna? Hvordan holder dere oppe interessen? Når kan man spørre om å møtes? Jeg bare lurer på det siden jeg skriver med en mann nå som det virker som jeg har endel til felles med, men jeg er drittlei av å bare skrive og skrive. Anonymkode: 9dda5...2c7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere ganger skrevet med menn som bor et stykke unna meg, og det synes jeg ikke at fungerer særlig godt. Det blir ofte sånn at man skriver og skriver. Først er gjerne tonen god, men så etter hvert mister jeg interessen for dem. Tror det er fordi jeg lurer på om vi har kjemi i virkeligheten og når vi da ikke får møtt hverandre relativt kjapt så dabber interessen av. Hva gjør dere andre? Dropper dere folk som bor langt unna? Hvordan holder dere oppe interessen? Når kan man spørre om å møtes? Jeg bare lurer på det siden jeg skriver med en mann nå som det virker som jeg har endel til felles med, men jeg er drittlei av å bare skrive og skrive. Anonymkode: 9dda5...2c7 hva med å redusere skrivingen og heller snakke på telefon eller face-time? Man blir mere kjent, og får utvekslet mer info på kortere tid enn den evinnelige skrivingen. Og jeg tenker at det er lurt å prøve å treffes ganske raskt. Det er nok ikke særlig klokt å skrive veldig lenge før man møtes. Bedre da å snakke på face-time, da har man hørt stemmen og sett personen "live". Det hjelper på det å lage realistiske bilder og forventninger. Anonymkode: febad...707 1
Kreator Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 Skriv så lenge dere trenger for å bli interessert. Forsøk deretter å finne en dato ikke langt inn i framtiden for å treffes (en av dere tar turen, enten for å møtes, eller fordi dere har andre ærend i samme by som den andre) og sett en dato så snart som mulig. Deretter er mitt forslag å ikke prate mye. Men pass alltid på å meldes litt dagen før og/eller samme dag, slik at man unngår en bomtur. Noen er litt flaky, og etter en periode uten mye aktivitet så kan den andre parten ha funnet noen lokalt, eller kjent litt på det og funnet ut at de ikke ønsker kjæreste i en annen by allikevel. Hvis avstanden er veldig stor og ingen reiser noe særlig, da spørs det hvor mye vits i det er å chatte noe særlig. Spar det til man ser en mulighet for å treffes. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå