T-Rex Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Det har vært aksjonert mot ulovlige pokerklubber i Oslo, og enkelte er i harnisk over at denne "harmløse hobbyen" ikke kan få lov til å leve sitt eget liv. Men er det harmløst? Det er helt lovlig å spille om opp til 1000 kroner per kveld, om jeg har forstått det rett. Det er først ved beløp over dette at statsmakten blander seg inn. Er ikke en tusing nok penger å tape? I Norsk Tipping skal du slite litt for å svi av et sånt beløp på noen dager. Og det er det en grunn til. Vi ønsker ikke at folk skal kunne spille seg til fant, særlig ikke på kort tid. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Norske myndigheter liker ikke at private kanskje skal tjene noen kroner. Viss nok mye bedre at alle disse pengene kommer til Norsk Tipping... Anonymkode: af1ce...b7e
T-Rex Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Norske myndigheter liker ikke at private kanskje skal tjene noen kroner. Viss nok mye bedre at alle disse pengene kommer til Norsk Tipping... Anonymkode: af1ce...b7e Så du mener at Høyre og FrP misliker at private tjener penger?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 1 time siden, T-Rex skrev: Så du mener at Høyre og FrP misliker at private tjener penger? Arbeiderpartiet, Venstre, Sentrpartiet og så videre og så videre liker det sikkert ikke det heller. Anonymkode: af1ce...b7e
T-Rex Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Arbeiderpartiet, Venstre, Sentrpartiet og så videre og så videre liker det sikkert ikke det heller. Anonymkode: af1ce...b7e Jeg skal ikke påstå at jeg kjenner Norges pokerhistorie, men innbiller meg at årsaken til restriksjonene var at folk spilte seg fra gård og grunn, som spilleavhengige. Og at problemet ble såpass omfattende at det ble sett på som et samfunnsproblem. Da er det på tide for myndighetene å gripe inn. 1
HalldirV2 Skrevet 17. mars 2018 #6 Skrevet 17. mars 2018 2 minutter siden, T-Rex skrev: Jeg skal ikke påstå at jeg kjenner Norges pokerhistorie, men innbiller meg at årsaken til restriksjonene var at folk spilte seg fra gård og grunn, som spilleavhengige. Og at problemet ble såpass omfattende at det ble sett på som et samfunnsproblem. Da er det på tide for myndighetene å gripe inn. Dette blir litt som fettern til naboen til polakken som jobba på huset, men åkke som; tippoldefaren til en kompis av meg spilte bort hele gården sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå