Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2002 #1 Skrevet 12. august 2002 MÅ han tømme seg for at jeg skal bli gravid, holder det ikke at han er inni meg??
Romle Skrevet 12. august 2002 #2 Skrevet 12. august 2002 Han må nok "tømme" seg ja, sånn at hans sædceller skal få gjort jobben sin.. Det er derfor noen bruker "hoppe-av-i-svingen" metoden som prevensjon. Det betyr at han trekker seg ut før han "tømmer" seg.. (ikke noen god og sikker metode, men...
Gjest care Skrevet 12. august 2002 #3 Skrevet 12. august 2002 Det er da allmenn kjent at man kan bli gravid før det "går for han". Grunnen til dette er at sæd kan renne ut i små mengder før man får en skikkelig utløsning som man kaller orgasme. Det er jo DERFOR man ikke anbefaler "hopp av i svingen" metoden.
Salamandra Skrevet 12. august 2002 #4 Skrevet 12. august 2002 Svaret må jo nødvendigvis avhenge litt av hva hun ønsker å oppnå her da.. Hvis hun vil bli gravid er det selvsagt en fordel at han tømmer seg i henne, hvis hun ikke vil bli gravid er det som nevnt ingen god ide å hoppe av i svingen siden det kan komme dråper av sæd før selve sædavgangen. Frk. Busybody
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2002 #5 Skrevet 12. august 2002 Ønsker å bli gravid, og er ganske utolmodig når jeg først ha satt meg noe i hode, så dette vil jeg skal skje fort...Vet jo at det i tillegg skal stemme med når jeg har eggløsning, men jeg har ikke noe ønske om å stresse med temperatur måling ol., vertfall ikke enda. (Sluttet med p-pillen for 2 uker siden og regner med at det vil ta en stund før den er ute av kroppen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå