Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

MÅ han tømme seg for at jeg skal bli gravid, holder det ikke at han er inni meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må nok "tømme" seg ja, sånn at hans sædceller skal få gjort jobben sin..

Det er derfor noen bruker "hoppe-av-i-svingen" metoden som prevensjon. Det betyr at han trekker seg ut før han "tømmer" seg.. :wink: (ikke noen god og sikker metode, men...

Skrevet

Det er da allmenn kjent at man kan bli gravid før det "går for han". Grunnen til dette er at sæd kan renne ut i små mengder før man får en skikkelig utløsning som man kaller orgasme. Det er jo DERFOR man ikke anbefaler "hopp av i svingen" metoden. :roll:

Skrevet

Svaret må jo nødvendigvis avhenge litt av hva hun ønsker å oppnå her da..

Hvis hun vil bli gravid er det selvsagt en fordel at han tømmer seg i henne, hvis hun ikke vil bli gravid er det som nevnt ingen god ide å hoppe av i svingen siden det kan komme dråper av sæd før selve sædavgangen.

Frk. Busybody :rodme:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ønsker å bli gravid, og er ganske utolmodig når jeg først ha satt meg noe i hode, så dette vil jeg skal skje fort...Vet jo at det i tillegg skal stemme med når jeg har eggløsning, men jeg har ikke noe ønske om å stresse med temperatur måling ol., vertfall ikke enda. (Sluttet med p-pillen for 2 uker siden og regner med at det vil ta en stund før den er ute av kroppen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...