nanban Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Alle dere der ute. Jeg har funnet drømmekjolen min, men den har ikke vært importert til norge før.Da må jeg kjøpe, og kan ikke leie. Er 2001 mod. Har sett på e-bay, men finner bare auksjoner, kan man sette inn "ønskes kjøpt" annonse? Hvordan gjør man det i såfall? Tenkte kanskje jeg kunne få en brukt i utlandet. -ps - er en Stevies Gowns kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Så vidt jeg vet er det bare auksjoner på Ebay, så om noen har kjolen må du by på den eller du kan også prøve å kontakte selgeren "utenom" auksjonen. Jeg bød på et kjede men så kjøpte noen det rett foran nesen min. Så jeg kontaktet selgeren og spurte om de hadde flere og vi ordnet et kjøp uten auksjon. Men det er jo ikke sikkert at selgeren har flere av kjolen da (med mindre det er en salong som selger på nettet da)... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18mai2002 Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg har akkurat bestillt tiara og smykker på E-bay. Er så heldig at jeg har ei venninne i USA, som jeg oppga adressen til - de ville helst ha en US-adresse. Jeg vet at tiaraen har kommet til henne og det er under en uke siden salget ble avsluttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå