Gå til innhold

Er det greit å gå med superundertøy hjemme når man får besøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om du kom på besøk til noen og de åpnet døra i superundertøy, som f.eks. Kari Traa eller andre merker? Det er jo veldig behagelig nå på vinteren.

Anonymkode: f03ee...d04

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt brydd. Nei, det er ikke greit!!!

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde syns det var litt rart, du burde i det minste ta på ei bukse.

AnonymBruker
Skrevet

Kari Traa sitt er så fint at jeg ikke hadde brydd meg, noe mindre pent hadde jeg synes var upassende.

Anonymkode: 15003...821

• Liker 8
Skrevet

Det har jo blitt helt vanlig. Jeg ville ikke gjort det, men registrerer at veldig mange gjør det. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg personlig bryr meg nada om hva jeg selv går i eller hva andre går i når de er hjemme hos seg selv. Så lenge de ikke flyr rundt i undertøyet når folk kommer på besøk. Likevel er normal folkeskikk å gå i vanlige klær, spesielt hvis det er et middagsbesøk. Går ann å gå i behagelige klær som en litt god genser og en buksetights for eksempel.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tenkt at vedkommende enten nettopp var kommet hjem fra tur eller skulle ut på tur.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke likt det. Det er undertøy

Anonymkode: 5cdb2...fad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kari Traa sitt er så fint at jeg ikke hadde brydd meg, noe mindre pent hadde jeg synes var upassende.

Jeg så ikke at det var planlagt besøk du mente, så synes jeg man kan ta på vanlige klær, overdelen kan man bruke da.

På ikke planlagt besøk synes jeg det er helt greit.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, tesla123 skrev:

Jeg personlig bryr meg nada om hva jeg selv går i eller hva andre går i når de er hjemme hos seg selv. Så lenge de ikke flyr rundt i undertøyet når folk kommer på besøk. Likevel er normal folkeskikk å gå i vanlige klær, spesielt hvis det er et middagsbesøk. Går ann å gå i behagelige klær som en litt god genser og en buksetights for eksempel.

Jeg tenkte nå mest på uventet besøk, da. Om man surrer rundt hjemme i superundertøy og noen plutselig stikker innom, må man skynde seg å skifte til noe mer "passende"?

Anonymkode: f03ee...d04

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde det vært venner hadde jeg ikke brydd meg. Vi går i komfortable klær hjemme hos hverandre, og det inkluderer superundertøy. Det dekker jo det som skal dekkes.

Endret av Moonwalker
  • Liker 9
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Overdel synes jeg er helt greit, men ikke underdel. Det blir som å gå i tights/strømpebukse uten noe som dekker til over rumpa. 

Anonymkode: 76d4e...326

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ved umeldt besøk hadde jeg ikke tenkt over det i det hele tatt...jeg går mye i «koseklær» selv jeg:) Men ellers kommer det kanskje litt an på anledningen? Når vi har vennekvelder, avtaler vi ofte kleskode: koseklær...Uansett synes jeg ikke det er uanstendig å gå i undertrøya som genser, men stusser mer på de som går på shopping i bare stillongsen :)

Anonymkode: fcb20...cab

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Trulte81 skrev:

Jeg hadde blitt brydd. Nei, det er ikke greit!!!

Brydd?? Hvorfor det?!? Hvorfor er det greit å se folk i bikini/speedo på stranda om sommeren, mens man skal bli brydd av å se noen i heldekkende undertøy?

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

For min del er det helt innafor! Jeg går i det heletiden når jeg er hjemme.. om ei venninne ringer å spør om jeg har kaffe pleier jeg ikke gå å skifte.. jeg er jo tildekt 🤔 kan også gå i nattbuksa fra jeg står opp til jeg legger meg så det er mulig jeg ikke er rette til å svare 😅 er hjemme i permisjon 

Anonymkode: 395b0...d23

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Så en fyr på trening denne uka som hadde superundertøy underdel, sånn med masse søm rundt skrittet. Det var skikkelig fint, og håper det blir en trend.

Anonymkode: ec96c...1e9

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke likt det. Det er undertøy

Anonymkode: 5cdb2...fad

Det er heldekkende undertøy som man bruker utenpå vanlig undertøy.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Overdel synes jeg er helt greit, men ikke underdel. Det blir som å gå i tights/strømpebukse uten noe som dekker til over rumpa. 

Anonymkode: 76d4e...326

Jeg går ofte i tights uten noe som dekker (hele) rumpa.:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg, gjør det selv

Anonymkode: 478c1...fc4

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...