AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Jeg ser enkelte klarer å bygge platting selv - selv har jeg kontorjobb og null snekkererfaring, men kan jeg likevel få til å bygge en platting selv? Jeg har sommerferien på meg, men ingen til å hjelpe meg...... Anonymkode: ff6da...0f6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Det finnes masse info om det både på nett og i bøker du kan låne på biblioteket. Jeg ville absolutt gjort et forsøk, med skikkelig verktøy går det nok veldig bra. Lykke til. Anonymkode: 007ee...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 Platting er en veldig enkel konstruksjon egentlig, den består av søyler og evt. dragere i bunn, og et bjelkelag oppå det med bord slått på på toppen. Trenger ikke mye verktøy heller, en skrumaskin, en sag (men går myyye fortere hvis du får lånt en kapp&gjærsag), noe måle- og merkeverktøy, vater og evt laser, spade. Burde klare det på en uke hvis du vet sånn ca. hva du skal gjøre Anonymkode: 975c0...6a8 1
2018_gjest Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 På 17.03.2018 den 17.50, AnonymBruker skrev: Jeg ser enkelte klarer å bygge platting selv - selv har jeg kontorjobb og null snekkererfaring, men kan jeg likevel få til å bygge en platting selv? Jeg har sommerferien på meg, men ingen til å hjelpe meg...... Anonymkode: ff6da...0f6 Det er ikke vanskelig å bygge selv. Godt verktøy er halve jobben. Spør gjerne folk på butikker som selger verktøy, osv.. Informasjon om bygging finner du i bøker og på nett. Skal du bygge en stor/liten platting? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 Ja en platting skal de fleste kunne bygge selv. Om du ikke har verktøy til det, så kan du leie dette Anonymkode: b9316...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå