Gå til innhold

Bygge platting selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser enkelte klarer å bygge platting selv - selv har jeg kontorjobb og null snekkererfaring, men kan jeg likevel få til å bygge en platting selv? 

Jeg har sommerferien på meg, men ingen til å hjelpe meg...... 

Anonymkode: ff6da...0f6

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes masse info om det både på nett og i bøker du kan låne på biblioteket. Jeg ville absolutt gjort et forsøk, med skikkelig verktøy går det nok veldig bra. 

Lykke til. 

Anonymkode: 007ee...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Platting er en veldig enkel konstruksjon egentlig, den består av søyler og evt. dragere i bunn, og et bjelkelag oppå det med bord slått på på toppen. 

Trenger ikke mye verktøy heller, en skrumaskin, en sag (men går myyye fortere hvis du får lånt en kapp&gjærsag), noe måle- og merkeverktøy, vater og evt laser, spade. Burde klare det på en uke hvis du vet sånn ca. hva du skal gjøre

Anonymkode: 975c0...6a8

• Liker 1
Skrevet
På ‎17‎.‎03‎.‎2018 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Jeg ser enkelte klarer å bygge platting selv - selv har jeg kontorjobb og null snekkererfaring, men kan jeg likevel få til å bygge en platting selv? 

Jeg har sommerferien på meg, men ingen til å hjelpe meg...... 

Anonymkode: ff6da...0f6

Det er ikke vanskelig å bygge selv. Godt verktøy er halve jobben. Spør gjerne folk på butikker som selger verktøy, osv..
Informasjon om bygging finner du i bøker og på nett. Skal du bygge en stor/liten platting? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja en platting skal de fleste kunne bygge selv. Om du ikke har verktøy til det, så kan du leie dette :) 

Anonymkode: b9316...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...