Gjest Anonymd Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Tips? Sliter litt med å ta kontakt med damer. Tips ang tilnærming etc?
Kreator Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 (endret) Damer sjekker Tinder hele døgnet, så kjør på. Fra spøk til alvor; dagtid i et land som Norge er antageligvis beintøft. Damene er ikke vant til mye oppmerksomhet når de er på sine andre dagligdagse arenaer (butikken, trening, på bussen). Det er skrevet en del om dette, men det blir litt sånn klassisk pick up artist greier som nok funker bedre i land med en friere holdning til mann kvinnerelasjoner enn i Norge. Som menn i Norge er vi heller ikke noen naturlige sjekkere på området, vi er opplært til å la damene få være i fred, uansett hvor lyst vi har til å gå bort og forsøke å sjekke henne opp. Men hvis du allikevel prøver så er det viktigste å finne ut om hun er mottakelig for oppmerksomhet, og det går jo fint bare ved å vise litt interesse og fortelle damen et eller annet positivt om henne. Så må du tolke svaret og se om hun er mottakelig for mer. Målet må da være å forsøke å få tak i mobilnummeret hennes eller lignende slik at du kan invitere henne ut på en date. Og til slutt; litteraturen på området er veldig pick-up line aktig. Det greiene funker sånn noenlunde på byen etc, men jeg tror de fleste norske kvinner setter mer pris på komplimenter og ærlighet enn flåsete linjer. Så alle disse konkrete "oppskriftene" ville jeg styrt unna. Mulig det funker på de yngste, men de fleste voksne norske kvinner tror jeg verdsetter ærlighet mye høyere enn gode vitser i en slik setting. Endret 17. mars 2018 av Kreator 2
Almond Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 3 timer siden, Kreator skrev: Damer sjekker Tinder hele døgnet, så kjør på. Fra spøk til alvor; dagtid i et land som Norge er antageligvis beintøft. Damene er ikke vant til mye oppmerksomhet når de er på sine andre dagligdagse arenaer (butikken, trening, på bussen). Det er skrevet en del om dette, men det blir litt sånn klassisk pick up artist greier som nok funker bedre i land med en friere holdning til mann kvinnerelasjoner enn i Norge. Som menn i Norge er vi heller ikke noen naturlige sjekkere på området, vi er opplært til å la damene få være i fred, uansett hvor lyst vi har til å gå bort og forsøke å sjekke henne opp. Men hvis du allikevel prøver så er det viktigste å finne ut om hun er mottakelig for oppmerksomhet, og det går jo fint bare ved å vise litt interesse og fortelle damen et eller annet positivt om henne. Så må du tolke svaret og se om hun er mottakelig for mer. Målet må da være å forsøke å få tak i mobilnummeret hennes eller lignende slik at du kan invitere henne ut på en date. Og til slutt; litteraturen på området er veldig pick-up line aktig. Det greiene funker sånn noenlunde på byen etc, men jeg tror de fleste norske kvinner setter mer pris på komplimenter og ærlighet enn flåsete linjer. Så alle disse konkrete "oppskriftene" ville jeg styrt unna. Mulig det funker på de yngste, men de fleste voksne norske kvinner tror jeg verdsetter ærlighet mye høyere enn gode vitser i en slik setting. Mhm! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 Kommer litt an på hvor det er, og om du ser henne flere ganger. Men man kommer som regel langt med å smile, si hei og kanskje småprate litt (været er jo en klassiker). Dette kan man ta stegvis hvis man har mulighet til å se henne flere ganger, om man ikke har det, må man gjøre alt med en gang. Vær hyggelig, se etter signaler, og IKKE ta på henne. Tror man kommer langt med normal folkeskikk og høflighet. Blir man avvist, så ta det med fatning og gå videre. Anonymkode: e6d83...d37
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 Generelt er hovedregelen å ikke være creepy! Ikke stirr for mye, og ikke vær innpåsliten. Ikke følg etter en som går på gata. Og ikke kontakt alle du syntes er søte så det går sport i det det blir veldig upersonlig, for sånt skinner igjennom og avslører deg som desperat. Så gjelder det å ha sosial intelligens, det er ikke enhver setting det passer seg å avbryte noen. Bare fordi man er i offentligheten og driver med et gjøremål som mathandling eller reiser fra A til B, venter på bussen eller står å venter på en venninde betyr det ikke at man ønsker fremmede velkommen eller vil forholde seg til noen andre mennesker. Så vær forsiktig og hensynsfull, om du skal ta kontakt så kom til poenget med en gang (med mindre man sitter på samme tograd og kommer i en samtale naturlig) "Hei, beklager hvis dette er litt rart, men du var så innmari søt der du stod, kan jeg få spørre om du er singel?" sånn at hun ser at du har en ærlig og åpen fremtoning og intensjon som gjør det mindre ubehagelig. Sier hun ja så gi hun nummeret ditt på en lapp og ikke begynn å intervju henne om hva hun heter eller hva hun driver med, det får komme senere og kan fort bli overveldende om kommer på rams når hun ikke engang har vært forberedt på å snakke eller møte noen fremmede. Blir du avvist så er det bare å ta det med et smil og si at hun får ha en fin dag videre. Anonymkode: 5aac7...90e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå