Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på butikken og handlet litt av hvert smått. Jeg har egentlig ikke mye penger, men pleier å kjøpe pepsi og de hadde 6pk pepsi som gjorde det billigere pr liter. Pakken kostet likevel over 100. 

Jeg gikk i kassen, la alt på bånnet, betalte og gikk hjem. Siden jeg har lite penger ba jeg om kvitering fordi jeg ble ikke spurt om jeg ville ha det. Da jeg kom hjem skulle jeg den hvor mye jeg hadde brukt, og sa syntes jeg det ble ganske billig, siden jeg hadde jo kjøpt 6 pk Pepsi Max. 

Men jeg fant ikke pakken på listen. Alt gikk gjennom kassen, men pakken sto ikke der. Jeg regnet sammen alle småtingene jeg kjøpte og summen av det ble det jeg betalte (som egentlig var mer enn forventet). 

Hva hadde du gjort? Må jeg dra hele veien tilbake til butikken og betale mer? Det var bare en tilfeldighet at jeg spurte om lappen før jeg gikk, ellers hadde jeg aldri visst om det selv. 

Anonymkode: eecb8...be2

Videoannonse
Annonse
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Du gjorde ikke noe galt og sånt svinn skjer iblandt i butikker. 

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet. Ikke på slikt føre som er nå, iallefall. 

Skrevet

Ikke tenk på det.

Skrevet

Jeg hadde betalt for varen neste gang jeg var i den butikken. Det har jeg gjort flere ganger. 

• Liker 1
Skrevet

Enig med ovenstående. Betal neste gang.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke brydd meg noe som helst om. Det var ikke din feil og du gjorde jo det du skulle og la alt på bånnet. 

Anonymkode: 87348...fae

Skrevet

Jeg hadde nok sagt det neste gang jeg var innom butikken :jepp:

Skrevet

Med tanke på at det ikke var et veldig stort beløp hadde jeg nok bare latt det være. Slike ting skjer ofte, og det var uansett ikke din feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...