AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Litt usikker på om dette er riktig underforum, men la gå. Har hørt på podcasten deres en stund nå, synes den er veldig underholdene. MEN merker at det er flere ting som er litt over kanten.. for eksempel når de snakket om Nora Mørks nakenbilder, og Geir flere ganger hevdet at man har skyld selv om man har slike bilder på telefonen. Er ikke dette litt å skylde på offeret? Reagerte også på gårsdagens episode, måten Loven hevdet at Jonas Gahr Støre koser seg med den situasjonen som har kommet nå. Og at han (Jonas) bare kan la saken ligge når Sylvi har sagt unnskyld, at han nå bare drar det ut til sin fordel. Er ikke dette litt det samme som å hevde at han bruker «22.juli kortet»? Kjenner dette provoserer meg. Klart man skal ha egne meninger, men man burde tenke litt over hvordan man presenterer dette i en så stor radiokanal. Eller er det bare jeg som er prippen? Hva tenker dere? Anonymkode: 5febf...e6b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på om dette er riktig underforum, men la gå. Har hørt på podcasten deres en stund nå, synes den er veldig underholdene. MEN merker at det er flere ting som er litt over kanten.. for eksempel når de snakket om Nora Mørks nakenbilder, og Geir flere ganger hevdet at man har skyld selv om man har slike bilder på telefonen. Er ikke dette litt å skylde på offeret? Reagerte også på gårsdagens episode, måten Loven hevdet at Jonas Gahr Støre koser seg med den situasjonen som har kommet nå. Og at han (Jonas) bare kan la saken ligge når Sylvi har sagt unnskyld, at han nå bare drar det ut til sin fordel. Er ikke dette litt det samme som å hevde at han bruker «22.juli kortet»? Kjenner dette provoserer meg. Klart man skal ha egne meninger, men man burde tenke litt over hvordan man presenterer dette i en så stor radiokanal. Eller er det bare jeg som er prippen? Hva tenker dere? Anonymkode: 5febf...e6b Flott at noen medier sier sannheten om AP og deres bruk av 22.juli-kortet! Nora Mørk tåler nok en spøk. Det hun ikke tåler er spredningen og oppbevaringen av bildene sine. Ikke bli så fort krenka, er mitt tips. Anonymkode: 60ca9...803 1
Husholdning1 Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på om dette er riktig underforum, men la gå. Har hørt på podcasten deres en stund nå, synes den er veldig underholdene. MEN merker at det er flere ting som er litt over kanten.. for eksempel når de snakket om Nora Mørks nakenbilder, og Geir flere ganger hevdet at man har skyld selv om man har slike bilder på telefonen. Er ikke dette litt å skylde på offeret? Reagerte også på gårsdagens episode, måten Loven hevdet at Jonas Gahr Støre koser seg med den situasjonen som har kommet nå. Og at han (Jonas) bare kan la saken ligge når Sylvi har sagt unnskyld, at han nå bare drar det ut til sin fordel. Er ikke dette litt det samme som å hevde at han bruker «22.juli kortet»? Kjenner dette provoserer meg. Klart man skal ha egne meninger, men man burde tenke litt over hvordan man presenterer dette i en så stor radiokanal. Eller er det bare jeg som er prippen? Hva tenker dere? Anonymkode: 5febf...e6b Kun de som sprer bildene har ansaret for det. Hvis man virkelig ikke vil ha slike bilder spredd er det likevel en dårlig ide å skape dem - jeg sletter derfor slike av min bedre halvdel etterhvert, da minsker sannsynligheten for at de kommer på avveie. Ha angår denne saken som pågår nå er det helt klart en strategisk ting av Støre. Støre kunne heller forsvart eget partis politikk om han hadde interesse av det.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 Dem sier mye rart, og mye på kanten. I de sakene hvor man selv ikke føler seg krenket, så er det moro at dem tøyer strikken, og så må man rope litt om man føler seg krenket... Dem tuller med kjendiser, og det har dem gjort i årevis. Det å si at man faktisk ikke bør ha nakenbilder på telefonen, det er noe svært mange tenker men ikke nødvendigvis tørr si høyt. Saken med Listhaug/Støre og resten av gjengen der er det veldig mye delte meninger om, noen mener unnskyld var nok, andre mener ikke det, hvorfor skal ikke en radiovert få ha meninger om en sak som overfyller alle andre medier? Skulle programmet vært 100% politisk korrekt, og aldri vært i fare for å krenke noen, så hadde det vært ett veldig kjedelig program. Anonymkode: 0ca1c...200
Husholdning1 Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 (endret) 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem sier mye rart, og mye på kanten. I de sakene hvor man selv ikke føler seg krenket, så er det moro at dem tøyer strikken, og så må man rope litt om man føler seg krenket... Dem tuller med kjendiser, og det har dem gjort i årevis. Det å si at man faktisk ikke bør ha nakenbilder på telefonen, det er noe svært mange tenker men ikke nødvendigvis tørr si høyt. Saken med Listhaug/Støre og resten av gjengen der er det veldig mye delte meninger om, noen mener unnskyld var nok, andre mener ikke det, hvorfor skal ikke en radiovert få ha meninger om en sak som overfyller alle andre medier? Skulle programmet vært 100% politisk korrekt, og aldri vært i fare for å krenke noen, så hadde det vært ett veldig kjedelig program. Anonymkode: 0ca1c...200 I dagens krenkekultur ikke bare kjedelig, men sannsynligvis helt taust.. Endret 17. mars 2018 av Husholdning1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå