Gå til innhold

hemorider

Fremhevede innlegg

Gjest virgola
Skrevet

Jeg er en kvinne på 41 år som har vært plaget med hemorider siden jeg fikk mitt siste barn for 8 år siden. Er det noen som vet om et middel eller krem som kan hjelpe mot dette? Det blir mer plagsomt etter hvert som tiden går. På forhånd takk :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Eneste jeg vet om er xyloprokt. Er vist bedøvende og fås i apoteket uten resept. Men du tenkte kanskje på noe bedre..

Skrevet

jeg har desverre ingen råd, men har du tatt opp dette med legen din? Mulig h*n har noen svar som kan hjelpe deg!

Skrevet

Hmmm.....tror min bestemor bruker Hammamelis som hun kjøper i helsekosten. Har blitt sendt avgårde med lapp for å handle for henne et par ganger, og mener bestemt at det var Hammamelis på tube jeg har kjøpt.

Skrevet

Man kan ta såkalte sittebad med grønnsåpe.det skal være lindrene. har bare hørt det så vet ikke om det funker,men det er jo vært å prøves.

Ellers kan man ta en liten operasjon hvis man plages veldig. det er en helt ufarlig liten operasjon.

Lykke til! :wink:

Skrevet

synes du skal ta det opp med legen din. det er ingen alvorlig tilstand, men dersom du har hatt dem så lenge tviler jeg på at scheriproct kommer til å hjelpe noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...