AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1 Skrevet 17. mars 2018 Blir man en del brunere? Fortere brun? Og varer fargen lenger? Hvor lange da eventuelt? Anonymkode: 4a753...71b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 For meg hjelper det veldig mot soleksem, slet veldig mye med det før jeg begynte på betakaroten, nå kan jeg ikke huske sist jeg hadde det. Og jeg "heales" raskere hvis jeg blir solbrent i sydligere strøk. Jeg tar betakaroten gjennom hele året. Jeg blir naturlig veldig fort brun, og VELDIG brun, så om det hjelper mot akkurat det er det vanskelig for meg å svare på. Anonymkode: ea560...e79 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 Jeg skjønner ikke helt hensikten med betakaroten jeg. Har gått på høy dose i to år , og ikke blitt noe brunere. Trodde man ble gylden av pillene i seg selv, men det er visst sånn at man må sole seg like mye ute i solen for å få samme farge som vanlig, og at pillene bare gjør at brunfargen holder litt lenger. Ble ikke noe brunere enn normalt de dagene jeg solte meg. Jeg unngår solen pga vil forebygge rynker, så innså at jeg har gått på betakaroten forgjeves. Skulle ønske det fantes noe som ga farge uten selve solingen. Anonymkode: 6500d...50c
MarianneE Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Jeg har hud som ikke er så glad i sol, og tar betakaroten mot soleksem som nevnt over her. Jeg merker og at det tar litt lenger tid å bli solbrent nå som jeg tar en slik hver dag. 2
Viernes Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 På 17.3.2018 den 21.42, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hensikten med betakaroten jeg. Har gått på høy dose i to år , og ikke blitt noe brunere. Trodde man ble gylden av pillene i seg selv, men det er visst sånn at man må sole seg like mye ute i solen for å få samme farge som vanlig, og at pillene bare gjør at brunfargen holder litt lenger. Ble ikke noe brunere enn normalt de dagene jeg solte meg. Jeg unngår solen pga vil forebygge rynker, så innså at jeg har gått på betakaroten forgjeves. Skulle ønske det fantes noe som ga farge uten selve solingen. Anonymkode: 6500d...50c Selvbruning? --- For meg har det hjulpet mot soleksem, har pleid å ta det på vårparten når sola titter mer og mer frem.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #6 Skrevet 19. mars 2018 For meg hjalp det ikke. Ble verken brunere eller mindre solbrent enn vanlig Anonymkode: 758df...80d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #7 Skrevet 19. mars 2018 10 timer siden, Viernes skrev: Selvbruning? --- For meg har det hjulpet mot soleksem, har pleid å ta det på vårparten når sola titter mer og mer frem. Joa, men det varer jo bare i noen dager.... Og smitter på sengetøyet og hvite/lyse klær! Anonymkode: 6500d...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå